
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:09

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
w takiej e 36 mój dobry kumpel rok temu dokonał żywota. To nie prędkość zabija, tylko gw🤬towna jej utrata...



Moim zdaniem, autor oraz inny kierowca mieli przez cały czas banan na ryju i to jest najważniejsze
nie każdego stać na wycacane auto z 2jz i pierdyliardem koni mechanicznych.
@upup v8 do e30, czy też e36 (m60b40 lub 44) moim zdaniem (i nie tylko) jest to najlepsza. Silnik bardzo elastyczny, jak na drift amatorski ogrom momentu obrotowego i mocy i to wszystko już dostępne od niskich obrotów. I naprawdę 190 koni starczy, żeby się nauczyć, ale mocy ciągle mało, a v8 to super rozwiązanie, bo oponki też tak szybko nie idą jak przy jakimś turbo chociażby 400 km.
Autora pozdrawiam! Keep drifting fun!
A hejterom solidny... albo nie, nadpęknięty słoik w dupe. A z resztą haters gonna hate

@upup v8 do e30, czy też e36 (m60b40 lub 44) moim zdaniem (i nie tylko) jest to najlepsza. Silnik bardzo elastyczny, jak na drift amatorski ogrom momentu obrotowego i mocy i to wszystko już dostępne od niskich obrotów. I naprawdę 190 koni starczy, żeby się nauczyć, ale mocy ciągle mało, a v8 to super rozwiązanie, bo oponki też tak szybko nie idą jak przy jakimś turbo chociażby 400 km.
Autora pozdrawiam! Keep drifting fun!
A hejterom solidny... albo nie, nadpęknięty słoik w dupe. A z resztą haters gonna hate


Taka prawda ze gdy ten "stary złom" bedzie dalej jezdził to wasze nóweczki zabaweczki beda juz gniły.

Do własnego użytku 192KM w zupełności wystarczy, na lepsze zawody już nie. Po za tym tak jak wspominałem na 192KM na szybszej trasie, przepięcie z 3 na 4 będzie mało efektowe, a fura już nie odda tego co na pierwszych 3 biegach. Trasy w Polsce mamy i zawody trzymają poziom, zresztą nasi zawodnicy są w czołówce Europy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie