
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:59

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Mogą być najlepsze opony,ale jak za fajera siedzi zmywarka takie są efekty.
Hamownie w szczycie zakrętu - mmm, moje ulubione
Dla niewtajemniczonych - hamujac w szczycie, nos auta nurkuje dociskając przednią oś, ma ona wtedy dużą przyczepnosć. Z tylną osią dzieje się coś zupełnie odwrotnego - ona traci przyczepność. Więc jak ktoś jedzie na limicie to bardzo łatwo o to, żeby w przednionapędówce zaczęła Cie wyprzedzać własna dupa. Żeby z tego wyjść, trzeba założyć kontrę i wcisnąć gaz w podlogę.
Ale strach najcześciej robi swoje i ludzie jeszcze mocniej wbijają hamulec. Takze jak ktoś nie jeździ zawodowo lub hobbystycznie w wyścigach/rajdach/ KJSach itp, to wyląduje w rowie

Dla niewtajemniczonych - hamujac w szczycie, nos auta nurkuje dociskając przednią oś, ma ona wtedy dużą przyczepnosć. Z tylną osią dzieje się coś zupełnie odwrotnego - ona traci przyczepność. Więc jak ktoś jedzie na limicie to bardzo łatwo o to, żeby w przednionapędówce zaczęła Cie wyprzedzać własna dupa. Żeby z tego wyjść, trzeba założyć kontrę i wcisnąć gaz w podlogę.
Ale strach najcześciej robi swoje i ludzie jeszcze mocniej wbijają hamulec. Takze jak ktoś nie jeździ zawodowo lub hobbystycznie w wyścigach/rajdach/ KJSach itp, to wyląduje w rowie

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie