



1 błąd każdy z nich robi ... jak już stracą lekko panowanie wciskają hamulec i c🤬j ... czekają albo się zatrzyma albo p🤬lnie ... jak baba . A wystarczyło zmienić bieg , kontra i gaz
nie musi być drift itp tylko by uratować się i dalej kontynuować wyścigi
PS: taka jazda jest OK a nie na drogach publicznych gdzie ktoś ma dzieci w aucie a debil w BMW jest w stanie ich zabić bo zap🤬lał dla szpanu 200km/h. Powinni zrobić w Polsce wiecej torów chociaż zarobili byśmy na turystach i wyścigach ...


PS: taka jazda jest OK a nie na drogach publicznych gdzie ktoś ma dzieci w aucie a debil w BMW jest w stanie ich zabić bo zap🤬lał dla szpanu 200km/h. Powinni zrobić w Polsce wiecej torów chociaż zarobili byśmy na turystach i wyścigach ...
Pojeździłoby się na takim torze, poszalało ehhhh
ale k🤬a, jeżdżę Twingo...

Wszystko fajnie, pięknie, ale co do c🤬ja szukał na tym torze gościu, który prowadził OPLA ZAFIRĘ?
@up
Ćwiczy jazdę
Robi dokładnie to, co powinniśmy wszyscy robić na kursie na prawo jazdy, a nie k🤬a parkowanie w zatoczkach. Nieważne czym, choćby wspomnianym twingo, ale wszyscy powinniśmy ćwiczyć wychodzenie z poślizgu na kursach
Ćwiczy jazdę
Robi dokładnie to, co powinniśmy wszyscy robić na kursie na prawo jazdy, a nie k🤬a parkowanie w zatoczkach. Nieważne czym, choćby wspomnianym twingo, ale wszyscy powinniśmy ćwiczyć wychodzenie z poślizgu na kursach
podpis użytkownika
Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.
@IOI
No mam RS (Ryczy,Sapie) dokładnie C3G, 55 koni na jeszcze popychaczach, ale w gazie. Tanie jak sk🤬ysyn w utrzymaniu i za 12 złoty 100 kilosów
@bleblebator1
Dokładnie, powinni uczyć jeździć i zachowywać się w nietypowych sytuacjach (poślizg, aquaplaning, itp) a nie takich gówien jak wspomniałeś. Lepiej jeździć jak kierowca a parkować jak p🤬da, niż jeździć jak p🤬da a parkować jak kierowca.
No mam RS (Ryczy,Sapie) dokładnie C3G, 55 koni na jeszcze popychaczach, ale w gazie. Tanie jak sk🤬ysyn w utrzymaniu i za 12 złoty 100 kilosów

@bleblebator1
Dokładnie, powinni uczyć jeździć i zachowywać się w nietypowych sytuacjach (poślizg, aquaplaning, itp) a nie takich gówien jak wspomniałeś. Lepiej jeździć jak kierowca a parkować jak p🤬da, niż jeździć jak p🤬da a parkować jak kierowca.
Pokazane właśnie wypadki ludzi którzy jeździć nie umieją i dobrze że te wypadki zdarzyły się na torze a nie drodze.

W niektórych przypadkach te prędkości wydają się (albo są) tak niskie że nie pomyślał bym że można auto rozj🤬, a jednak się da
Już pomijam podręcznikowe błędy typu dodawanie gazu w zakręcie na mokrym czy hamowanie, ale no nie wiem, przykład białego E36 (02:50) czy Z3 (02:15) nie dają mi spokoju, co oni k🤬a odj🤬i?
Przecież to nie było za szybko nawet dla Seicento

Już pomijam podręcznikowe błędy typu dodawanie gazu w zakręcie na mokrym czy hamowanie, ale no nie wiem, przykład białego E36 (02:50) czy Z3 (02:15) nie dają mi spokoju, co oni k🤬a odj🤬i?


tego w 1:57 powinni wyp🤬olic z lobby przed klejnym wyscigiem
@ Asuritt
Zdecydowana większość ludzi, która odwiedza takie miejsca w trakcie tzw track dayów to są ludzie będący pierwszy raz na torze (np. wspomniana Zafira). Reszta, to Ci którzy coś tam już jeżdżą, ale dalej typowo amatorsko i dla zabawy.
Pisanie o prawidłowych reakcjach wyścigowych w sytuacji, kiedy dawno już obsrali swoje gacie mija się z celem, bo do tego trzeba wyjeździć tysiące km na torze i mieć o tym pojęcie. To mniej więcej tak jakbyś zwrócił uwagę 2 kolesiom pod klubem, że c🤬jowo trzymają gardę a w ogóle przy prawym sierpie to im lewa ręka opada.
Zdecydowana większość ludzi, która odwiedza takie miejsca w trakcie tzw track dayów to są ludzie będący pierwszy raz na torze (np. wspomniana Zafira). Reszta, to Ci którzy coś tam już jeżdżą, ale dalej typowo amatorsko i dla zabawy.
Pisanie o prawidłowych reakcjach wyścigowych w sytuacji, kiedy dawno już obsrali swoje gacie mija się z celem, bo do tego trzeba wyjeździć tysiące km na torze i mieć o tym pojęcie. To mniej więcej tak jakbyś zwrócił uwagę 2 kolesiom pod klubem, że c🤬jowo trzymają gardę a w ogóle przy prawym sierpie to im lewa ręka opada.

a czy chłodnią też tam można wjechać? bo przekrój aut zaskakujący
Asuritt napisał/a:
A wystarczyło zmienić bieg , kontra i gaz
nie musi być drift itp tylko by uratować się i dalej kontynuować wyścigi
![]()
widzę wszystkie Need for Speed'y przeszedłeś co najmniej 2x
Asuritt napisał/a:
1 błąd każdy z nich robi ... jak już stracą lekko panowanie wciskają hamulec i c🤬j ... czekają albo się zatrzyma albo p🤬lnie ... jak baba . A wystarczyło zmienić bieg , kontra i gaz
nie musi być drift itp tylko by uratować się i dalej kontynuować wyścigi
![]()
PS: taka jazda jest OK a nie na drogach publicznych gdzie ktoś ma dzieci w aucie a debil w BMW jest w stanie ich zabić bo zap🤬lał dla szpanu 200km/h. Powinni zrobić w Polsce wiecej torów chociaż zarobili byśmy na turystach i wyścigach ...
Najpierw skończ gimnazjum, zrób prawo jazdy, i dopiero się wypowiadaj