Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 11:05 1
A co k🤬a,mial se sam podniesc i sam naprawic??
Zgłoś
Avatar
~Angel 2015-02-08, 11:11 89
Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?

podpis użytkownika

Zgłoś
Avatar
garota 2015-02-08, 11:13 12
Dawniej Pudzian by załadował ich do środka i zrobił sobie nimi biceps. Not impressed.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 11:31
Autor filmu, nigdy koła nie zmieniał w samochodzie.

Do odkręcania śrub w feldze, zabiera się, jak ten rusek z kluczem nasadowym, co dokręcał.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 14:13 1
A przepraszam bardzo, po c🤬j te "THUGS LIFE" na końcu?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 14:51
"thugs" ? co to k🤬a niby jest?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 16:18
THUG LIFE to znaczy gangsterskie zycie, ale THUGS c🤬j wie, gangsterskie życia? WTF
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 18:12
Angel napisał/a:

Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?



Bo musiał koło dopchnąć zanim je przykręcił skoro na drodze się poluzowało ?
Zgłoś
Avatar
ddobry10 2015-02-08, 18:25
Angel napisał/a:

Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?



Nie wiem, może chciał przyszpanować

podpis użytkownika

" 1 moment "
youtube.com/watch?v=RjzujFoWxY8
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-02-08, 18:31
słabiutkie jak sk🤬ysyn.
Zgłoś
Avatar
Gizmolka 2015-02-08, 23:59
A teraz sobie odkręcaj w powietrzu huehuehue logika cz🤬chów.

podpis użytkownika

Ludzie, którym się nie podobam powinni przyjąć jedną prostą rzecz- cyjanek potasu.
Zgłoś
Avatar
Topiony_serek 2015-02-09, 0:23
Angel napisał/a:

Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?


Ach te moderatory... Trochę reala i CPU nie ogarnia.
Już spieszę z wyjaśnieniem. Jeśli samochód waży te 1,5 tony to na każde koło przypada jakieś 375 kg (na tylnie mniej, bo silnik z przodu).
Więc ciężar auta oparty jest na śrubach mocujących koła do osi i utrudnia ich poluzowanie.
PS. Dołączam instrukcje poprawnej zmiany opony:
ukryta treść

1. Zgaś silnik
2. Zaciągnij hamulec ręczny
3. Bezpiecznie pod-lewaruj auto, niech opona znajdzie się ok 8cm nad asfaltem (4 palce)
4. Poluzuj sruby
5. Wymień koło
6. Dokręć śruby
7. Opuść wóz
8. Gotowy do dalszej drogi. (tylko spóść ręczny!![nie jedź na rędznym ])

podpis użytkownika

Czytaj poezję , czytaj oczy nie wypadną.
Zgłoś
Avatar
PostulatS 2015-02-09, 9:07 2
6.Wstepnie dokręć śruby
7.Opuść wóz
8.Dokręć śruby
Zgłoś
Avatar
~Angel 2015-02-09, 15:41 3
Topiony_serek napisał/a:


Ach te moderatory... Trochę reala i CPU nie ogarnia.
Już spieszę z wyjaśnieniem. Jeśli samochód waży te 1,5 tony to na każde koło przypada jakieś 375 kg (na tylnie mniej, bo silnik z przodu).
Więc ciężar auta oparty jest na śrubach mocujących koła do osi i utrudnia ich poluzowanie.
PS. Dołączam instrukcje poprawnej zmiany opony:

ukryta treść

1. Zgaś silnik
2. Zaciągnij hamulec ręczny
3. Bezpiecznie pod-lewaruj auto, niech opona znajdzie się ok 8cm nad asfaltem (4 palce)
4. Poluzuj sruby
5. Wymień koło
6. Dokręć śruby
7. Opuść wóz
8. Gotowy do dalszej drogi. (tylko spóść ręczny!![nie jedź na rędznym ])





Chciałeś błysnąć a robisz z siebie debila.
Włącz jeszcze raz film i może zaważysz, że gościu mocuje się ze śrubą i nie daje rady jej poluzować a ten przychodzi i bez sensu podnosi mu pojazd a na dodatek ręczny nie jest zaciągnięty.

Więc człowieku z "reala" wyjaśnij po c🤬j on podnosi mu samochód jak śruby nie są poluzowane?

conderus napisał/a:

Bo musiał koło dopchnąć zanim je przykręcił skoro na drodze się poluzowało ?



tylko że on je próbuje odkręcić a nie dokręca

podpis użytkownika

Zgłoś