
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?
podpis użytkownika

Dawniej Pudzian by załadował ich do środka i zrobił sobie nimi biceps. Not impressed.

Autor filmu, nigdy koła nie zmieniał w samochodzie.
Do odkręcania śrub w feldze, zabiera się, jak ten rusek z kluczem nasadowym, co dokręcał.

Do odkręcania śrub w feldze, zabiera się, jak ten rusek z kluczem nasadowym, co dokręcał.


THUG LIFE to znaczy gangsterskie zycie, ale THUGS c🤬j wie, gangsterskie życia? WTF

Angel napisał/a:
Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?
Bo musiał koło dopchnąć zanim je przykręcił skoro na drodze się poluzowało ?
Angel napisał/a:
Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?
Nie wiem, może chciał przyszpanować

Angel napisał/a:
Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?
Ach te moderatory... Trochę reala i CPU nie ogarnia.
Już spieszę z wyjaśnieniem. Jeśli samochód waży te 1,5 tony to na każde koło przypada jakieś 375 kg (na tylnie mniej, bo silnik z przodu).
Więc ciężar auta oparty jest na śrubach mocujących koła do osi i utrudnia ich poluzowanie.
PS. Dołączam instrukcje poprawnej zmiany opony:
Topiony_serek napisał/a:
Ach te moderatory... Trochę reala i CPU nie ogarnia.
Już spieszę z wyjaśnieniem. Jeśli samochód waży te 1,5 tony to na każde koło przypada jakieś 375 kg (na tylnie mniej, bo silnik z przodu).
Więc ciężar auta oparty jest na śrubach mocujących koła do osi i utrudnia ich poluzowanie.
PS. Dołączam instrukcje poprawnej zmiany opony:

Chciałeś błysnąć a robisz z siebie debila.
Włącz jeszcze raz film i może zaważysz, że gościu mocuje się ze śrubą i nie daje rady jej poluzować a ten przychodzi i bez sensu podnosi mu pojazd a na dodatek ręczny nie jest zaciągnięty.
Więc człowieku z "reala" wyjaśnij po c🤬j on podnosi mu samochód jak śruby nie są poluzowane?
conderus napisał/a:
Bo musiał koło dopchnąć zanim je przykręcił skoro na drodze się poluzowało ?
tylko że on je próbuje odkręcić a nie dokręca
podpis użytkownika

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie