chłopak sie przykłada lepiej niz profesjonalny blacharz
choroby morskiej dostałem
a................n
2015-02-23, 11:31
czekamy na poradnik dla blachar amatorek
Dla mnie gościu jesteś szeryfem. Sam próbowałem się bawić w blacharstwo lakiernictwo na własnym pierwszym gracie i wiem że to nie jest łatwa sprawa.
q................u
2015-02-23, 16:37
Pies zrobił idealne wejście
Piwko za Szarika.
s................k
2015-02-23, 17:06
wycinasz, mierzysz, wstawiasz, zabezpieczasz i malujesz... i zabezpieczasz
Dobrze, że malujesz progi w środku, ale na koniec w progi i wszelkie profile polecam wtłoczyć Fluidol, naprawdę dobry środek, masz sprężarę więc to nie problem. Jak nie ma fabrycznych otworów, to nawet z kanału sobie powierć i potem zakorkuj.
Nie słuchać żadnych "porad" Mirków żeby wtłaczać olej, ropę czy co oni tam jeszcze wymyślają. Można sobie w ten sposób tylko zaszkodzić ze względu m.in. na zawartość związków siarki, które potęgują korozję. Fluidol natomiast jest na bazie wosków rozcieńczany benzyną ekstrakcyjną, która szybko odparowuje i zostaje nam ładna warstwa trwale elastycznej ochrony. Farba, nawet antykorozyjna, w zamkniętej przestrzeni ma to do siebie, że nie chroni przed wodą gdyż ta wnika przez farbę (dodatkowo ją osłabiając) i element koroduje. Dzieje się tak również we wszelkich zakamarkach, gdzie woda "stoi" i nie ma możliwości spłynąć.
Do progów woda łatwo się dostaje, choćby przez słupki- pionowa rynna, od wewnątrz ogrzewana, z zewnątrz ochładzana- woda się skrapla i myk do progów, więc warto je konserwować.
koleś widać, że ma pojęcie o robocie. Sam bym chciał tak umieć
B................1
2015-02-23, 18:24
Mam tylko nadzieję że za wymianę progu nie bierzesz groszy...
Plus za przyznanie się że zj🤬eś,nie każdy to potrafi
T................k
2015-02-23, 18:53
Cały filmik czekałem na Psa nie zawiodłem się
ascarissuis,
Skąd jesteś? furę trzeba mi wyklepać troszkę.
ot, bardzo przydatny filmik bo progi lecą i to szybko w większości aut.