Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Poradnik blacharza amatora
a................s • 2015-04-19, 21:10
Witajcie

Mój amatorski poradnik blacharza spotkał się w większości z pozytywnymi ocenami więc postanowiłem nakręcić kolejną część.
Poza tym jest to dla mnie jakaś odskocznia od trudów i znojów codziennego życia
Zgłoś
Avatar
cola1111 2015-04-19, 22:08 1
Na samym poczatku mowisz, ze wloskie blachy sa c🤬jowe, ale ktore nie sa?? Pytam powaznie, mam Sprintera, kolega ma LT'ka, jeszcze inny kolega ma renowke (roczniki 2000, 2005 i 2002) i kazdy rdzewieje.

podpis użytkownika

Cola
Zgłoś
Avatar
a................s 2015-04-19, 22:24 1
sprintery i lteki to wg mnie najlepiej zabezpieczone przed rdzą samochody. Wogóle szwabskie busy są lepiej przemyślane.Zdjęcie drzwi bocznych czy tylnych jest bardzo proste.Nawet takie duperele jak plastikowe spinki czy klipsy dają się łatwo usunąć i potem je można wykorzystać ponownie.
Zgłoś
Avatar
m851 2015-04-19, 22:47 22
a tam p🤬licie, rudego z imprezy nigdy nie wygonisz.
Zgłoś
Avatar
a................s 2015-04-19, 22:48
up
prawda, prawda

zawsze sie gdzieś będzie czaić za rogiem
Zgłoś
Avatar
acidos 2015-04-19, 22:51
zajebisty piesek!
Zgłoś
Avatar
Brzydkii 2015-04-19, 23:33 1
W zeszłym roku naprawiałem znajomemu Astre F kupioną za niecałe 1500 zł...Nawet nie spawałem bo nie było sensu, a poszedł ulep z włókna szklanego.
Co do rudej to w Mercedesach A-klasach występował ten problem (poza testem łosia), rdzewiały jak głupie. Z innych lubiących rudych to Honda Civic 6 i 5 generacji, Golfy 3 to chyba klasyk dla rudej. Jednakże zazwyczaj w przypadku aut 2002 wzwyż sprawdza się jedno - jak wchodzi rdza znaczy, że był bity (pomijając np podłogę bo to może być wada fabryczna)
Zgłoś
Avatar
s................x 2015-04-20, 0:49
Piwko leci! Na jakiej ulicy masz ten warsztat we wro? pytam w razie W jak bym miał jakiegoś strupa do roboty
Zgłoś
Avatar
GerWaZyProtaZy 2015-04-20, 1:13
A powiedz mi drogi autorze, bo mam poczciwą 17latnią Madzie 323. Silnik 2.0 diesel pociągnie jeszcze drugie 400tys km, generalnie to jeździ, nie psuje się NIC, mało pali, pełna elektryka sprawna ale blacha to już inna bajka. Jak sam sie domyślasz progi i kawałek podłogi jest w opłakanym stanie, choć jeszcze przy wymianie opon na podnośnik wejdzie. Drzwi i jedno nadkole również do renowacji. Ile może mnie kosztować cała zabawa, w taki amatorski sposób załatwienia sprawy jak u Ciebie na filmie? (niestety spawarki ani migomatu nie posiadam) Bo Nie wiem czy jest sens się bawić i wydawać pieniadze przy wartosci rynkowej auta szacowanej na jakies 2000zł, czy kuipić nowsze auto?
Zgłoś
Avatar
S................m 2015-04-20, 1:15
Ok. Może i marka dupy nie urywa, ale posiadam Hyundaia H200 z 2003 roku. 2,5 CRDI. Żadnej rdzy na progach, podwoziu itd. Jedyne co naprawiałem to tylna klapa bagażnika (wystarczyła farba). Po prostu momentami śmiech mnie nachodzi jak widzę te wszystkie Transportery, Sprintery i inne okrzyknięte niezniszczalnymi busy, w których wszystko się trzyma na lakierze.
Polecam czasami przy wyborze busa nie ograniczać się tylko do wieśwagenów i gwiazdy na masce. Jak miałbym znów wybierać samochód to zrobiłbym to samo, czyli mniej prestiżowa marka w zamian za brak rudego
Żeby nie było: 300k przebiegu, garażowany.
Zgłoś
Avatar
Milan397 2015-04-20, 1:21 2
Nie p🤬lcie że Włoskie blachy są złe,każde blachy nie ocynkowane łapie rdza.Posiadam Stilo 2002 r w ocynku i rdzy ani śladu
Zgłoś
Avatar
k................7 2015-04-20, 7:42
Moim zdaniem każdy bus gnije na potęgę z racji tego że te auta pracują i niestety mało kto o nie dba. Poza tym nie zgodzę się, że Sprinter/LT-ek gnije mniej. Moim zdaniem sprintery gniją jak poj🤬e. Poza tym wolę mieć zgnite progi itd niż tak jak w sprinterze wszystko! Tam gniją nawet dachy, woda leje się do środka. Gniją w miejscu gdzie szyba łączy się z dachem i woda leje się do środka. Dach nad paką jest jakoś tak dziwnie łączony że na tych zgrzewach gnije i na pakę też się leje. W Foacie/Peugeocie tego nie ma. Co do Renaultów nie mam zdania bo nie miałem z nimi za bardzo styczności.
Zgłoś
Avatar
P................m 2015-04-20, 8:05
ascarissuis, p🤬lisz. Mocowanie foteli w Vito to jakiś żart w porównaniu z np. Vivaro/Traffic. Ściąganie zajmuje wieki jak się trochę zap🤬lą wnęki na bolce.
Zgłoś
Avatar
smoku1987 2015-04-20, 8:15
A ja Wam powiem że mam Lublinka 1 z 2.5 TD androia z 1999 roku i jedyne gdzie ruda się wkradła to tylne słupki na około drzwi i uszczelka przedniej szyby. Nie mam klimy ani airbagów, ale bardziej go cenię niż niemieckie busy...
Zgłoś
Avatar
d................a 2015-04-20, 8:54
a dlaczego ten żółty fiat ducato mial znaczek citroena na masce czy to aby nie był jamper ?
Zgłoś