
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 7:19

hmm i tak calkiem z glowa to zrobil pchajac sie pomiedzy samochody, a nie centralnie w kogos. Inteligencja u ruska, zastanawiajace

radziecki przemysl oszczedza na materiale i co mialo pójść w hamulce to poszlo w karoserie ktora i tak juz rdzewieje. W sumie jakby tak mu naliczyc punkty to pare stłuczek zaliczyl w kilka sekund. good job!
Pewnie zapatrzył się na ten program który słychać z głośników, każdemu w pracy zdarza się na chwilę zapomnieć o pracy


Strzelił mu kabel w pneumatyce pewnie, chociaż w zasadzie z tego co wiem, wtedy hamulce same się zaciskają, bo w ciężarówkach ciśnienie zwalnia szczęki, a nie jak w osobówkach zaciska.... To je awaria, tego nie wyhamujesz....

@up
słychać na końcu, że pneumatyka działa, tylko może mu się but zahaczył o pedał i dlatego zatrzymał się ze sporym opóźnieniem
słychać na końcu, że pneumatyka działa, tylko może mu się but zahaczył o pedał i dlatego zatrzymał się ze sporym opóźnieniem

@up
Dżimi to jeśli coś o tym wiesz to powinieneś wiedzieć że nie ma żadnego systemu że jak nie ma powietrza to hamulce się same blokują. Konstrukcja hamulca powoduje że gdy nie ma powietrza to hamulec jest zaciśnięty.
Tak na chłopski rozum:
1. Kiedy wciskasz pedał hamulca w ciężarówce to zawór spuszcza odpowiednią ilość powietrza z układu hamowania i hamujesz.
2. Kiedy puszczasz pedał hamulca to powietrze ze zbiorników (często widać takie bańki przy podwoziu ciężarówki) wlatuje do układu hamulcowego i zaciski się rozszerzają.
Dlatego właśnie ciężarówki po odpaleniu stoją 20 minut bo muszą napompować układ bo inaczej wszystkie hamulce są zaciśnięte i nici z ruszenia (nie mówię tu już o sprzęgle bo jego też nie wciśniesz jak nie masz napompowanego powietrza).
A jak żyjesz w mieście gdzie są światła to pewnie zauważyłeś że ciężarówka robi PSSS, bo spuszcza wlasnie powietrze z hamulców (włącza postojowy) i wtedy zaciski są zaciśnięte.
W ciężarówkach to sprężyny zaciskają hamulce a powietrze te sprężyny rozciąga aby nie hamowały
A nie wyhamował bo nie miał czym, czyli skończyły się okładziny cierne
Dżimi to jeśli coś o tym wiesz to powinieneś wiedzieć że nie ma żadnego systemu że jak nie ma powietrza to hamulce się same blokują. Konstrukcja hamulca powoduje że gdy nie ma powietrza to hamulec jest zaciśnięty.
Tak na chłopski rozum:
1. Kiedy wciskasz pedał hamulca w ciężarówce to zawór spuszcza odpowiednią ilość powietrza z układu hamowania i hamujesz.
2. Kiedy puszczasz pedał hamulca to powietrze ze zbiorników (często widać takie bańki przy podwoziu ciężarówki) wlatuje do układu hamulcowego i zaciski się rozszerzają.
Dlatego właśnie ciężarówki po odpaleniu stoją 20 minut bo muszą napompować układ bo inaczej wszystkie hamulce są zaciśnięte i nici z ruszenia (nie mówię tu już o sprzęgle bo jego też nie wciśniesz jak nie masz napompowanego powietrza).
A jak żyjesz w mieście gdzie są światła to pewnie zauważyłeś że ciężarówka robi PSSS, bo spuszcza wlasnie powietrze z hamulców (włącza postojowy) i wtedy zaciski są zaciśnięte.
W ciężarówkach to sprężyny zaciskają hamulce a powietrze te sprężyny rozciąga aby nie hamowały

A nie wyhamował bo nie miał czym, czyli skończyły się okładziny cierne
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie