Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
s................a 2017-01-19, 18:39 1
VspecII napisał/a:



Hola hola My friend

Przedstawione rozwiązanie to zapłon w tzw. półsekwencji. Następuje on w momencie kiedy tłok jest w GMP, i jest on uwarunkowany konstrukcją całego układu zapłonowego

Nie w GMP a przed, a to się zwie kąt wyprzedzenia zapłonu, czyli wartość kąta obrotu wału korbowego, za nim tłok osiągnie najwyższy szczyt. Zapłon następuje przed osiągnięciem najwyższej pozycji tłoka, ponieważ zapłon całej mieszanki następuje z lekkim opóźnieniem i wtedy osiąga się najlepsze warunki pracy, czyli moc, odpowiednią niską temperaturę i zawartość noxów itp. Nieodpowiedni zapłon to spalanie stukowe, wtedy mamy dziurawe tłoki, wypalone zawory i tak dalej..
Zgłoś
Avatar
VspecII 2017-01-19, 19:08
Sonal napisał/a:



Zakładam, że tylko się pomyliłeś - wybaczam. Nie każdy musi znać się na samochodach - a dzisiejsze pokolenia brodaczy to już chyba nawet dopompować koła nie potrafią.

Pierwszy lepszy link dla Ciebie - masz ode mnie jedną lekcję za darmo
[link]

Zaś mój post napisałem po lekturze takiego opracowania:
[link]
Nawet nie masz pojęcia jaka jest różnorodność systemów wtryskowych.



Ohohoho Witamy Pana teoretyka!

Oczywiście, musiał Pan przytoczyć tutaj najbardziej sp🤬olony układ wtryskowy jaki się tylko pojawił, mianowicie volkswagenowski Digifant Zdajesz sobie może sprawe jak bardzo ludzie uciekają od niego, przerabiając całe układy sterowania i stawiają jena ME7.5? Zgaduję, że nie! Wiesz czego potrzeba aby taką konwersje zmajstrować zeby fizycznie działała? Jestem również pewny że nie Zapraszam na warsztat

Oczywiście że nie każdy ma pojęcie, ja opieram się na tym co miałem przed sobą fizycznie. Pomijam pojedyncze przypadki które tylko wyszły na świat i równie szybko z niego znikły, poprostu nie warto.

Miałem kiedyś studenciaka obrytego we wszystkie książki na warsztacie, a jak przyszło co do czego nie potrafił złożyc nawet sidefeedowej listwy wtrysków z subaru. Ale jak kiedyś popracujesz, usmarujesz ręce to wtedy zrozumiesz że literatura a życie to dwie inne kwestie.

Odnośnie kolegi który wspomina o zapłonie, masz jak najbardziej rację. Mówiąc o zapłonie w GMP użyłem skrótu myślowego, bo jak sam wiesz o kącie zapłonu i jego wpływie na prace można by książke napisać

P.S Nie sugeruj się wiekiem wpisanym na profilu
Zgłoś
Avatar
Mew1 2017-01-19, 19:22
@VspecII & @Sonal

Panowie, na moje niewprawne oko to tam raczej gaźnik jest. Łatwiejsze i tańsze w produkcji.
Zgłoś
Avatar
gabriel0 2017-01-19, 22:33
Miałem kiedyś wtrysk wspólny w 2.0 passacie. Zap🤬lał jak głupi a palił wprost proporcjonalnie do tego
Rozwiązanie jest tańsze w produkcji, ale jest mniej skuteczne i taki silnik więcej pali bo na moje łopatologiczne myślenie to 3/4 dawki paliwa pływa sobie w kolektorze zanim dostanie się do cylindra wraz z 4 wtryskiem. I to napewno zakłuca dobre wymieszanie wszystkiego.
Aczkolwiek działa.

podpis użytkownika

Rybka chwyciła spławik
Zgłoś