
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
2 minuty temu



Kobiety lepiej znoszą przeciążenia z powodu mniejszej odległości mózgu od serca. Dlatego idelany pilot powinien mieć króciutką szyje i lekko krępą budowe. Do tego lepiej żeby nie miał wzrostu powyżej 1,75m
Ten pan wytrzymał 9g ale w kombinezonie antyprzeciążeniowym

Ten pan wytrzymał 9g ale w kombinezonie antyprzeciążeniowym


1:50 jak dla mnie najlepsze z całego filmu....
A tak poza tym. To do czego można porównać przeciążenie typu 4G np?
A tak poza tym. To do czego można porównać przeciążenie typu 4G np?


o kurna. Tak wyglądają codzienne ćwiczenia pilotów? tzn. to jest w zastępstwie za poligon.

Gaucho napisał/a:
Przeciążenia:(...)
Mimowolne: kierowca Formuły 1, David Purley, doświadczył przeciążenia równego średnio 179,8 G w roku 1977, gdy wyhamował ze 173 do 0 km/h na długości 66 cm, w wyniku uderzenia w ścianę.
źródła: f1onfire.com/3drace/info/06.html oraz wikipedia
Przeżył? Tzn wyszedł bez szwanku? A nawet jeśli coś mu się stało to wyleczył się?

Cytat:
Przeżył? Tzn wyszedł bez szwanku? A nawet jeśli coś mu się stało to wyleczył się?
Przeżył ;] Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra. Wrócił do wyścigów, ale ograniczył się do serii Aurora AFX. Warto obejrzeć film na YT jak ratował swojego kolegę z teamu Rogera Williamsona kiedy ten stanął w płomieniach na torze w swoim bolidzie. Sadystów może ucieszy fakt, że Williamson spalił się żywcem..
Purley przeżył hamowanie ze 173 do 0 km/h na odcinku 66 cm podczas wypadku w kwalifikacjach Grand Prix Formuły 1 na torze Silverstone Circuit w Wielkiej Brytanii w roku 1977. Odpowiada to przeciążeniu 179,8 g, które jest uważane za najwyższe jakie kiedykolwiek przetrwał człowiek[1]. Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra. Wrócił do wyścigów, ale ograniczył się do serii Aurora AFX.
wikipedia -pl
wikipedia -pl
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie