
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:05

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
problem tkwi w tym, że nie zaczepili się o gumę hamującą. Przy przyziemieniu mają prędkość minimalną przy której by nie wystartowali, pewnie dali od razu pełny ciąg jednak mieli za krótki pas do wystartowania, wystrzelili się i: albo niepotrzebnie bo zdązyliby poderwać samolot albo faktycznie po wystrzeleniu samolot był lżejszy i z pełnym ciągiem co spowodowało, że samolot poleciał do góry.
Tak czy owak, z powrotem do samolotu już nie wskoczą czyli parę mln poszło w błoto (wodę?)
Tak czy owak, z powrotem do samolotu już nie wskoczą czyli parę mln poszło w błoto (wodę?)


Cytat:
Przedwcześnie wystrzelili
Jakoś mi się to z czymś innym skojarzyło...


Już wiadomo dlaczego obecnie samoloty na samym końcu dają pełny ciąg... Jeśli nie złapią liny to spokojnie odlecą. Tutaj albo coś się zepsuło w samolocie i wiedzieli, że muszą go porzucić, albo za bardzo bali się wody i nie pomyśleli, że mogą jeszcze uratować się przed nurkowaniem...


i w ten o to sposób, Polska kupi nowe F-16 po niższej cenie :]
Spirito, pokaż co napisałem źle co mogłoby dać ci do zastanownienia, że nie mam zielonego pojęcia o aerodynamice? Nie napisałem niczego co nie zgadzałoby się z zasadą pilotażu, techniką startów i lądowań.
I wybacz, ale rozmowa z taką osobą jak ty to dopiero bełkot, porównaj sobie poziom mojego postu i swojego, po tym co napisałeś sądzić mogę, że masz po prostu słomę w butach
Pozdrawiam
przy podejściu przed przyziemieniem dają pełny ciąg tak na 'wszelki wypadek żeby w razie nie zahaczenia o linę móc jeszcze wystartować? Na pewno nie. Przy touch&go na normalnym lotnisku nawet nie daje się pełnego ciągu, jak już to dopiero po przyziemieniu więc kolego, mylisz się
Pilot podchodzi przy minimalnym ciągu i jak nie zahaczy o hak to dopiero wtedy daje pełną moc. Jedni zdążą zrobić to jeszcze w powietrzu a inni jak na tym filmiku, po przyziemieniu. Jest nawet filmik na yt ruskiego samolotu - perfect aborted landing który miał refleks i głowę i się uratował.
I wybacz, ale rozmowa z taką osobą jak ty to dopiero bełkot, porównaj sobie poziom mojego postu i swojego, po tym co napisałeś sądzić mogę, że masz po prostu słomę w butach

Pozdrawiam
TOFAN napisał/a:
Już wiadomo dlaczego obecnie samoloty na samym końcu dają pełny ciąg... Jeśli nie złapią liny to spokojnie odlecą. Tutaj albo coś się zepsuło w samolocie i wiedzieli, że muszą go porzucić, albo za bardzo bali się wody i nie pomyśleli, że mogą jeszcze uratować się przed nurkowaniem...
przy podejściu przed przyziemieniem dają pełny ciąg tak na 'wszelki wypadek żeby w razie nie zahaczenia o linę móc jeszcze wystartować? Na pewno nie. Przy touch&go na normalnym lotnisku nawet nie daje się pełnego ciągu, jak już to dopiero po przyziemieniu więc kolego, mylisz się

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie