📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:21
🔥
Chłopcy będą chłopcami
- teraz popularne

żmij napisał/a:
Pompowanie balonu gorącym powietrzem wygląda tak:
Trwa kilka minut, nie kilka sekund.
Na filmie widać, że balon już jest napełniony w znacznym stopniu, ale czaszę przytrzymuje na ziemi lina, aby ta leżała poziomo podczas napełniania i nie łopotała taka sflaczała, bo pewnie skończyłoby się to pożarem. Na twoim filmie nie widać, jak podczas napełniania wygląda czubek czaszy i co się z nim dzieje. Może w górach, gdzie potrafi nieźle dmuchnąć wiatrem, tak trzeba robić... Nie wiem. Gdybam tylko, bo się nie znam, ale w kilka sekund to ten balon na 100% się nie napełnił.
Polak_mały napisał/a:
Ustawka?
Nie tylko noga ale i pas przypięty, na 100% ustawka.
@żmij: Nic mi nie świta. Jak pisałem, nie znam się na lataniu balonem. Skoro wiesz, co tu zaszło, to po prostu opisz. Przecież ja nie atakuję, tylko jestem ciekaw.

Polak_mały napisał/a:
Ustawka?
Jasne że ustawka. Jest w uprzęży, biegnie od niej lina i jest "przyczepiona" jakąś opaseczką do nogi żeby wyglądała na zaplątaną.
Ale, ustawka, nie ustawka, baba ma jaja żeby coś takiego zrobić

I to jest szacuneczek nawet większy, bo mieć świadomość że tak się zaraz stanie i to trzymanie w niepewności jest gorsze niż czekać

sothis napisał/a:
No widzisz przecież ze sporo komentarzy to ludzie co nie widza tu AI
A co Ty tam widzisz Kolego komputerowo zrobione?
Wszystko jest jak najbardziej legitne, jedyne oszustwo tkwi w tym że lina nie jest złapana za nogę tylko profesjonalnie do uprzęży

Nikt mi nie wmówi, że maszyna cięższa od powietrza może polecieć do góry.
Fake.
Fake.
Sadol uczy: na końcu w tle widok na Dôme du Goûter (szczyt w masywie Mont Blanc) , zapewne nagrywane w Chamonix
Widać że ma w prawej nodze linę taśmą owiniętą ponad kostką. Ustawka na bank.
smc napisał/a:
Nikt mi nie wmówi, że maszyna cięższa od powietrza może polecieć do góry.
Fake.
Ta akurat lata dlatego, że jest lżejsza