podpis użytkownika
Regulamin serwisu Sadistic.pl: sadistic.pl/regulamin.htmpodpis użytkownika
Regulamin serwisu Sadistic.pl: sadistic.pl/regulamin.htm@: @: @: @: No ale po czym to widać, że to AI? Wszyscy spece tacy mądrzy! "widać przecież, widać, widać!"
K🤬a, gdzie? Która klatka, który piksel? Gdzie mam patrzeć i na co, żeby to zobaczyć?
@: Takie filmy, jak ten z Zeleńskim to ja sobie Faceswapem od zeszłego roku na swoim kompie robię. Z kompletnym amatorem nie rozmawiasz. Nie znam się na lataniu balonem, ale o obróbce wideo coś tam wiem. A palniki na twoim filmie też są wygaszone od 2:40...
Ja rozumiem, że dzisiaj co raz trudniej to odróżnić, ale jakoś jedni widzą to od razu, a drudzy wcale i doszukują się prędzej reżyserowanej akcji kaskaderów w co jestem w stanie uwierzyć.
@ Cho no tu, proszę. Weź się też wypowiedz, bo drama jest.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodówpodpis użytkownika
Quae nocent, docent@: @: @: @: @: @: @: @: @: @: @:
Wy sami jesteście , jełopy...
podpis użytkownika
Quae nocent, docent@: @: @: @: @: @: @: @: @: @: @:
Wy sami jesteście , jełopy...
@: Albo twój stary! Gówno, a nie AI. Nikt z was nie potrafi powiedzieć, gdzie widzi o AI. Wy po prostu jak czegoś nie rozumiecie, to piszecie ustawka/AI/fejk ale argumentów za tym idących zero. Oczywiście, jak to u baranów bywa w stadzie, skoro całe stado beczy, to muszą mieć rację. I tak w kilkunastu p🤬licie farmazony i się nawzajem po plecach poklepujecie śmiejąc się z innych, choć sami nawet nie wiecia ani co to jest AI, ani co to jest ustawka.
Do książek, matoły! Za dwa tygodnie obecność będą sprawdzać.
podpis użytkownika
Quae nocent, docentpodpis użytkownika
Witajcie w naszej bajce@: Tak, jak się spodziewałem po tobie, Pietruha, nawet nie kliknąłeś w link, bo nie wiesz jak to działa.