Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Przyspieszanie Tesli P85D na Insane Mode
Konto usunięte • 2015-01-28, 14:54
Dosyć ciekawe reakcje na przyspieszenie najszybszego sedana na świecie - Tesla P85D. Samochód jest całkowicie elektryczny i osiąga setkę w 3,2 sekundy. Na filmiku zostaje zaprezentowane działanie tzw. Insane Mode, który dosłownie wciska pasażerów w fotel. Szczególnie polecam moment od 2:44

Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-01-28, 15:16 41
Brace yourself future is coming
Zgłoś
Avatar
pkh 2015-01-28, 18:33 24
Taka zaleta silników elektrycznych - duży moment od zera.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-01-28, 18:34
@up ale chyba tylko na prąd stały
Zgłoś
Avatar
pkh 2015-01-28, 18:34 1
Wygląda jakby z katapulty ich wystrzeliło, albo ktoś uderzył w tył.
Zgłoś
Avatar
bleblebator1 2015-01-28, 19:14 12
@pkh
przy 0 km/h ma największy moment tzw moment zwarcia

podpis użytkownika

Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.
Zgłoś
Avatar
HalfGod 2015-01-28, 19:49 1
dodaj te skrzydła i lecimy, a nie po ulicy odrzutowcem jeżdżą.
Zgłoś
Avatar
ganji 2015-01-28, 19:52 23
I za 50 kilometrów będzie stał pod prostownikiem...
Zgłoś
Avatar
stereonana 2015-01-28, 19:56 3
Brak tego ryku silnika

podpis użytkownika

Sprzedam szwedzką maszynkę ssąco ciupciającą
Zgłoś
Avatar
Attero132 2015-01-28, 19:57 1
Taki pobór prądu na bank jest dobry dla tych baterii ciekawe ile minut to jeździ.
Zgłoś
Avatar
abdul 2015-01-28, 19:59 4
sam nie wiem.
pewnie jakis trans obciaga lepiej od kobiety..
to jednak nie to samo

podpis użytkownika

za jechanie po mnie przez wzglad na trollowa ksywke zawsze piwo!
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-01-28, 20:03 5
Luqas95 napisał/a:

@up ale chyba tylko na prąd stały


Jakby to była prawda to żadne typy maszyn prądu przemiennego nie mogłyby same ruszyć. Jakoś jest zupełnie na odwrót. To jest jeden z powodów dlaczego z każdej elektrowni wychodzą akurat 3 fazy, każda przesunięta o +- 120 stopni...
A najstarszy typ silnika na prąd stały? Aberracja elegancji maszyn elektrycznych.
Attero132 napisał/a:

Taki pobór prądu na bank jest dobry dla tych baterii ciekawe ile minut to jeździ.


Jeździ wystarczająco dużo czasu, że jest to opłacalne. I serio myślisz że przy rozruchu (czy w jakiejkolwiek innej fazie pracy) te silniki są na chama zwierane z bateriami? A jak myślisz po co są falowniki?
Zgłoś
Avatar
cola1111 2015-01-28, 20:05 29
Model tesla S jest dostępny w kilku wariantach mocy silników i pojemności baterii. W najlepszej odmianie, Tesla jest wstanie przejechać na jednym ładowaniu do 500km....Tyle w temacie.
A to chyba oczywiste, że przy ''pałowaniu'' przejdzie miej, zobaczcie chociażby ile na jednym na katowaniu przejdzie chociażby Lamborghini Gallardo. Niby zbiornik prawie/ponad 100litrów, a przy pałowaniu nie starczy nawet na 100km...Gdybym miał zbędne 300 000zł, to bym kupił taką furkę (bo i tak nie robię tras większych niż 500km) i bym się śmiał, z fanbojów spaliniaków. Wy będziecie tankować, wymieniać oleje, akumulatory, łożyska, turbiny, sprzęgła, alternatory, paski, płyny chłodnicze, naprawiać skorodowane blachy, a właściciel Tesli będzie tylko stał i się śmiał...
Tesla jest zbudowana w całości z aluminium, gwarancja na baterię wynosi 8lat, no i silniki elektryczne są prawie niezniszczalne, dla takiego silnika, przebieg rzędu kilku milionów kilometrów to pestka.

Edit. No i nie zapominajmy o cenie prądu, przy dzisiejszych cenach prądu, przejechanie 100km tym autem kosztowałoby mniej niż 10zł...

podpis użytkownika

Cola
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-01-28, 20:05 2
Wszystko fajnie i pięknie,ale daleko to tym nie ujedziesz i szybko nie naładujesz,niestety takie czasy mamy ,że akumulatory są bardzo daleko w tyle za potrzebami technologi którą zasilają,jeśli nie zostaną wkrótce wymyślone ogniwa o pojemności i szybkości ładowania odpowiadającej potrzebom,to czeka nas zastój rozwojowy,już teraz niektóre gejfony muszą być cały czas podłączone do ładowarki bo inaczej nie nadają się do użytku.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-01-28, 20:12 1
@cola1111; wszystko ładnie ale silnik to tylko silnik, pozostaje przeniesienie napędu, hamulce, opony, zawieszenie, elektronika i cała masa innego typowego dla aut wyposażenia - a to się zużywa niezależnie od typu napędu, firma w której pracuje ma 2 klientów z modelem s i o ile na temat awaryjności (na razie) nic to o tyle np opony (drogie rzecz jasna) przy takim przekazywaniu momentu na asfalt....hm, szybko idą
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie