Główna Poczekalnia (4) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 1:07
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 10:55 4
szpajder napisał/a:

Ja o epilepsji lekoopornej, a ty o autyzmie.



I co geniuszu, pewnie dzieci nieszczepione nie mają epilepsji lekoopornej?
Zgłoś
Avatar
Walson 2017-06-06, 11:04 2
Noż specjalnie się zalogowałem żeby to dodać.
Szkoda, że nikt nie wrzucił tego filmiku, gdzie koleś rozprawia się z tematem.
youtube.com /watch?v=x3Jv_S9ZepY
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 11:10
voidinfinity napisał/a:



I co geniuszu, pewnie dzieci nieszczepione nie mają epilepsji lekoopornej?

Przepraszam maestro! Nie widziałem, że obok teologa, chemika, fizyka, programisty, finansisty oraz politologa jesteś także lekarzem medycyny. Co ma piernik do wiatraka? Ja napisałem, że epilepsja pojawiła się nagle po szczepieniu, a ty jako argument podajesz, że padaczkę mają też dzieci szczepione?
Zgłoś
Avatar
dozek 2017-06-06, 11:11 2
Walson, nikt nie wrzucił bo ci mniej myslący i tak nie zrozumieją i zostaną przy swoim
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 11:16
dozek napisał/a:

Walson, nikt nie wrzucił bo ci mniej myslący i tak nie zrozumieją i zostaną przy swoim

Niezłe macie autorytety. 20 latek, którego kanał nazywa się "naukowy bełkot".
Zgłoś
Avatar
dozek 2017-06-06, 11:20 3
ten "20" latek ma tytuł doktoranta z chemii na UMCS więc wiesz

pl.wikipedia.org/wiki/Dawid_My%C5%9Bliwiec
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 11:23 4
szpajder napisał/a:

Ja napisałem, że epilepsja pojawiła się nagle po szczepieniu, a ty jako argument podajesz, że padaczkę mają też dzieci szczepione?



Nieszczepione. I nie pojawia się po, tylko pojawia się w tym samym czasie w którym przyjmowane są szczepienia zgodnie z kalendarzem.

Korelacja to nie przyczynowość.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 11:50
Zobaczcie do czego doszło. Ja nie napisałem, że jestem przeciwny szczepieniom. A wy staracie się przekonać mnie, że szczepić trzeba i że szczepionki są dobre i potrzebne, powołując się na różne autorytety, jak youtuber Dawid Myśliwiec...
Jesteście strasznie naiwni. Lata temu pracowałem w koncernie farmaceutycznym jako medyczny. Lekarzy nie interesowało nic, poza tym co dostaną, gdzie pojadą i co im się załatwi.
Między innymi voidinfinity jesteś za tym, aby to urzędnik kierował naszym życiem. Ja chcę kierować nim sam. To nas dzieli i przez to nigdy nie znajdziemy consensusu.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 12:12 3
szpajder napisał/a:

Między innymi voidinfinity jesteś za tym, aby to urzędnik kierował naszym życiem. Ja chcę kierować nim sam. To nas dzieli i przez to nigdy nie znajdziemy consensusu.



Generalnie zgadzam się z tobą w kwestii wolności, ale niestety jeżeli chodzi o tzw. "zagrożenia powszechne" to tak prosto się nie da.

No chyba, że uważasz że powinienem mieć prawo założyć sobie manufakturę materiałów wybuchowych w domu, albo składzik materiałów radioaktywnych w piwnicy.
Zgłoś
Avatar
KaruzeLek 2017-06-06, 12:24 6
szpajder napisał/a:

Zobaczcie do czego doszło. Ja nie napisałem, że jestem przeciwny szczepieniom. A wy staracie się przekonać mnie, że szczepić trzeba i że szczepionki są dobre i potrzebne....



Ciebie nikt nie chce przekonać bo po co. Dzieci zaszczepiłeś, a wojujesz o jakąś głupią wolność wyboru tam gdzie jej nie powinno być. Ta wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność innego człowieka, a tak jest ze szczepionkami, że maja wpływ na całe społeczeństwo więc fantazje jednostki nie mają znaczenia. Szczepienie połowy nie ma sensu.
Zgłoś
Avatar
Walson 2017-06-06, 12:45 5
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 12:47 7
Smutno aż się robi, że w takiej myślałem dość przyzwoitej społeczności jak sadistic, ludzie wierzą w zabobony takie jak mity o szkodliwości szczepionek, czy brak konieczności szczepienia całej populacji... Żeby wyeliminować choroby zaszczepione musi być przynajmniej 97% społeczeństwa, inaczej będziemy się z nimi bawić w nieskończoność. Jedną jedyną ospę prawdziwą udało się eradykować, a to dlatego, że biedne kraje, które nie stać na szczepienie populacji i bezmózgie kulty antyszczepionkowe skutecznie to uniemożliwiają. Mało tego jeśli nie zwalczymy tych chorób teraz to mogą zmutować w takie szczepy, na które nie będziemy mięli leków i które zdziesiątkują ludzkość. Rozumiem, że na forach pisali różne rzeczy, ale z ciekawości poznajcie też kontrargumenty i jestem przekonany, że jeżeli jesteście zdrowi na umyśle to zrozumiecie, że ruch antyszczepionkowy to chwast, który należy wyplenić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2017-06-06, 12:59
voidinfinity napisał/a:



Generalnie zgadzam się z tobą w kwestii wolności, ale niestety jeżeli chodzi o tzw. "zagrożenia powszechne" to tak prosto się nie da.

Wiesz, teoretycznie albo jest wolność i możesz założyć sobie składzik materiałów radioaktywnych w piwnicy, ale to już naraża innych ludzi. Dlatego może poprzestańmy na tym, że chcemy wolności (pełnej), ale świadomi głupoty niektórych ludzi zgadzamy się na ograniczenie nam samym tej wolności.

KaruzeLek napisał/a:


Ciebie nikt nie chce przekonać bo po co. Dzieci zaszczepiłeś, a wojujesz o jakąś głupią wolność wyboru tam gdzie jej nie powinno być. Ta wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność innego człowieka, a tak jest ze szczepionkami, że maja wpływ na całe społeczeństwo więc fantazje jednostki nie mają znaczenia. Szczepienie połowy nie ma sensu.

Zgoda. Ale ja miałem jeszcze wpływ, na co szczepili moje dzieci. A teraz ma być odgórny obowiązek szczepienia na wszystko i wszystkich. To mi się nie podoba.

I kolejni koledzy powyżej. To nie chodzi o zabobony. Wy wierzycie, że urzędnik wie na co was zaszczepić i wie jak o was zadbać.

Zgadzam się. Gdyby nie było żadnego przymusu, nie było by społeczeństwa. Ale przymus wkracza na bardzo cienką granicę. Co by było, gdyby za 10 lat nakazano szczepienie wszystkich mężczyzn pomiędzy 18, a 75 rokiem życia przeciwko rakowi jąder, a po jakimś czasie okazało by się, że masowo nas wykastrowali (skrajna hipoteza, ale wcale nie niemożliwa)?
Uważam, że nawet z dobrymi urzędniczymi pomysłami trzeba walczyć, aby decydenci mieli świadomość, że społeczeństwo nie jest głupie i nie pozwoli sobie na wszystko.

I po raz ostatni! Nie jestem przeciwnikiem szczepień, ale rozumiem, że ktoś może być ich przeciwnikiem.
Zgłoś
Avatar
Magnic 2017-06-06, 13:01 1
szpajder napisał/a:

Pokaż mi! Gdzie napisałem, żeby nie szczepić? Tak patrze na te komentarze stojące przeciwko mojemu to zastanawiam się, czy chociaż został przeczytany w całości i na trzeźwo. Bo po wypowiedziach kolejnych inteligencików myślę, że nie.



Prosisz masz:

szpajder napisał/a:

Poszukaj i zobacz jak wiele krzywdy wyrządziły szczepionki jednodniowym dzieciom, czterotygodniowym dzieciom. Jak z dnia na dzień ze szczęśliwego, super rozwijającego się dziecka, robiło się minuty po zaszczepieniu typowe warzywo. Albo jak nagle po zaszczepieniu pojawiała się epilepsja.



Dla każdego normalnego wykształconego człowieka jest tu jak byk potwierdzenie, że jesteś przeciw szczepieniom. No ale dla debila jeśli nie ma słów "nie dla szczepień" to nic nie można udowodnić. Jesteś wzorowym przykładem elektoratu PiSS. Nawet jeśli są niezbite dowody to i tak nieprawda, bo dowody można sfabrykować, nie?
Zgłoś
Avatar
Danmaz 2017-06-06, 13:04 4
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem