Karmienie żywym pokarmem nie jest po to, żeby wąż potrafił zabijać,czuć się jak na wolności? Nie znam się na tym dlatego pytam.
Karmisz żywym pokarmem tylko wtedy jak innego nie przyjmuje:P Czasami żywa karmówka potrafi pokiereszować węża co prowadzi nieraz do śmierci.

@ Dexter37:
Cieniutki ten żart, niczym dupa węża.
Nadziewać możesz swojego psa, tylko pewnie zrobiłbyś to innym "farszem"
...masz jakies "ale" co do węży - idź poogladać pieski i kotki.
Cieniutki ten żart, niczym dupa węża.

Nadziewać możesz swojego psa, tylko pewnie zrobiłbyś to innym "farszem"

...masz jakies "ale" co do węży - idź poogladać pieski i kotki.

Nie próbowałem Cię cisnąć nawet, zwyczajnie skomentowałem Twoje marudzenie z uśmiechem na twarzy.
@ Zyb78:
Nie, to nie tak działa.
Węże karmi się na ogół świeżo ubitą karmówką (królik/szczur/mysz/kura zdycha względnie humanitarnie strzałem w potylicę za pomocą pałki) lub rozmrożonym i ogrzanym zwierzakiem.
Można karmić żywym żarciem, masz pewność że wąż zje lecz zawsze jest ryzyko, że ofiara broniąc się ostro go pokaleczy zębami - widziałem kiedyś jak szczur ugryzł węża w oko... efekt - wiadomy.
Żarło dla węża nie może być podane zimne gdyż wąż zje tylko to co jego receptory odbiorą jako "jadalne" - ciepłe oraz o określonym zapachu. Od razu odpowiadam na pytanie: tak, może Cię wąż up🤬lić jeśli miałeś w ręce np. szczura po czym wsadzisz łapsko do terra.

@ Zyb78:
Nie, to nie tak działa.
Węże karmi się na ogół świeżo ubitą karmówką (królik/szczur/mysz/kura zdycha względnie humanitarnie strzałem w potylicę za pomocą pałki) lub rozmrożonym i ogrzanym zwierzakiem.
Można karmić żywym żarciem, masz pewność że wąż zje lecz zawsze jest ryzyko, że ofiara broniąc się ostro go pokaleczy zębami - widziałem kiedyś jak szczur ugryzł węża w oko... efekt - wiadomy.