
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:19

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


"różnica prędkości 2-3 km/h przez 10 godzin jazdy daje różnicę w trasie ok. 20-30 km. Ciśnie debil z max. prędkością i wyprzedza blokując drogę, żeby 20 minut w skali dnia zaoszczędzić... Ja bym proponowałpół godziny wcześniej wyjechać"
gdybyś się chociaż ciut ciut znał na temacie wiedziałbyś że nieraz te 20 minut przesądza o pauzie 9 godzinnej lub weekendowej. Połowa co tu się wypowiada tak naprawde CH*JA wie o cięzkim transporcie
gdybyś się chociaż ciut ciut znał na temacie wiedziałbyś że nieraz te 20 minut przesądza o pauzie 9 godzinnej lub weekendowej. Połowa co tu się wypowiada tak naprawde CH*JA wie o cięzkim transporcie

To jest totalna bzdura to co mówi ten koleś. W ciągu 8 godzin jest w stanie przejechać 16 km mniej jeśli ma stratę 2 km/h. Ile czasu pokonuje się dystans 16 km z prędkością 90 km/h? Otóż niecałe 6 minut. Więc dla tych 6 minut obsrywa życie innym uczestnikom ruchu.
A ile ma straty osobówka, która zamiast 140 musi często zwalniać więc ma średnią prędkość 110 km/h.
30 km razy 8 godzin to jest 240 km. W zaokrąglenie jest to 2 godziny więcej w trasie.
TIR - strata 6 minut
osobówka - 2 godziny!!!!
A ile ma straty osobówka, która zamiast 140 musi często zwalniać więc ma średnią prędkość 110 km/h.
30 km razy 8 godzin to jest 240 km. W zaokrąglenie jest to 2 godziny więcej w trasie.
TIR - strata 6 minut
osobówka - 2 godziny!!!!
robertow99 napisał/a:
"po co stosować blokady?" padło stwierdzenie oraz "czemu ciezarowki moga tylko 90 km/h a osobowki 140 km/h"
no właśnie po co?
a po to że ciężarówka mają swoją ogramną masę jadąc 140 km/h a nie 90 km/h ma 50^2 więcej energii wewnętrznej niż jadąc 90 km/h, wystarczy teraz pomysleć jakie zniszczenia będą podczas wypadku.
masz tu dużo racji, ale:
Energia kinetyczna wynosi m*(V^2)/2
więc:
Przy 90km/h Ek=m*4050
Przy 140km/h Ek=m*9800
czyli pomyliłeś się o jakieś 4500 a jest to zajebiście duża energia
ograniczeniepowinno być


beeveer, zgrywasz takiego kozaka. Wystarczy krzyknąć na radiu i 2 ciężarówki zajebiście skutecznie mogą Cię zablokować. Jak już stoisz w miejscu to żaden problem wysiąść i spuścić Ci konkretny łomot leszczu.
BTW, mandat za przekroczenie parę razy po powiedzmy 20 minut jest warty tyle, co Twój samochód, także jakbyś jeździł "TIR-em" wyprzedzałbyś tak samo. Ale sorry, takie cioty jak ty nie jeżdżą ciężarówkami.
BTW, mandat za przekroczenie parę razy po powiedzmy 20 minut jest warty tyle, co Twój samochód, także jakbyś jeździł "TIR-em" wyprzedzałbyś tak samo. Ale sorry, takie cioty jak ty nie jeżdżą ciężarówkami.

Sorry ale dawno takiego idioty nie słuchałem, od razu bym mu powiedział co na to kierowca osobówki: Debile wyprzedzają się na drogach krajowych na zakrętach, ze zmęczenia nie trzymają się pasu i często jadą trochę twoim, potem trochę swoim, przejeżdżają na czerwonym, wymuszają pierwszeństwo i tak dalej. On chciałby jeździć 140? Czy on wie jaką on ma drogę hamowania i masę? Inna sprawa "kierowcy osobówki nie rozumieją, że my od 7 jedziemy, mamy godziny i musimy bla bla bla" Gówno mnie to obchodzi są przepisy ruchu drogowego i mają się ich trzymać. Kierowcy TiR'ów są różni, większość to naprawdę ciężko pracujący ludzie i nie zazdroszczę im pracy, ale jest też wielu niewyspanych półprzytomnych kretynów, dla których kasa jest ważna, kozaki ze wsi "eee tam, nie muszę spać". Potem zabijają ludzi i płaczą.
Szoqn napisał/a:
[...]ale jest też wielu niewyspanych półprzytomnych kretynów, dla których kasa jest ważna, kozaki ze wsi "eee tam, nie muszę spać". Potem zabijają ludzi i płaczą.
Śmiesz twierdzić że w imię ratowania życia i ograniczenia możliwości paru idiotom masz prawo tworzyć przepis który zablokuje wszystkich kierowców, nawet gdy sam mówisz że większość to ludzie przyzwoici?
Masz jakieś chore podejście do spraw.

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie