
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
25 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !


@up. stingerek Słyszysz,że biją dzwony, ale nie wiesz w którym kościele. Koła zębate w skrzyni o której piszesz są zazębione z sobą cały czas. Synchronizator ma za zadanie wyrównać prędkość wałka do koła, które na nim się znajduje.


Niedługo dojdzie do tego, że niektorzy będą widzieć fejk w czymś co widzą często na własne oczy.
Przecież ewidentnie widać, że wskazówka obrotomierza wędruje do samego końca. Zresztą słychać to nawet. Gdyby kierowca po prostu nacisnął pedał sprzęgła i wtedy gaz do dechy, to obroty wzrosłyby do tych 5000-6000 i tyle. Tutaj ewidentnie widać tą kilkubiegową redukcję. Sądząc po tempie w jakim wskazówka się przekręciła, było tam minimum 15000 obr/min czego ten silnik po prostu nie mógł wytrzymać z racji swojego nieprzystosowania do takich wyczynów. Przypuszczam, że w tym momencie mogła nawet głowica pęknąć (a nawet zastanawiałbym się nad blokiem silnika)
Ktoś pytał "po co?". Odpowiedź jest prosta - samochód był tak zajechany, że właściciel postanowił przed oddaniem na złom sprawdzić "co by było gdyby...". Teraz już wie.
Przecież ewidentnie widać, że wskazówka obrotomierza wędruje do samego końca. Zresztą słychać to nawet. Gdyby kierowca po prostu nacisnął pedał sprzęgła i wtedy gaz do dechy, to obroty wzrosłyby do tych 5000-6000 i tyle. Tutaj ewidentnie widać tą kilkubiegową redukcję. Sądząc po tempie w jakim wskazówka się przekręciła, było tam minimum 15000 obr/min czego ten silnik po prostu nie mógł wytrzymać z racji swojego nieprzystosowania do takich wyczynów. Przypuszczam, że w tym momencie mogła nawet głowica pęknąć (a nawet zastanawiałbym się nad blokiem silnika)
Ktoś pytał "po co?". Odpowiedź jest prosta - samochód był tak zajechany, że właściciel postanowił przed oddaniem na złom sprawdzić "co by było gdyby...". Teraz już wie.
2 Bieg przy tej prędkości wejdzie z dużym oporem ale wejdzie na pewno. Co do silnika to obstawiam że spalił trochę oleju i jeśli zawory zdążyły się cofać przed tłokami to przeżył to bez większych strat. Raczej na pewno to co słychać na końcu filmiku to wysypująca się skrzynia na drogę. Nie tyle co skrzynia nie wytrzymała tego obciążenia co obudowa poszła w pół, często się to dzieje w rajdówkach, właśnie przez to że tam sie redukuje mocno żeby koła przyblokować i po którymś tam razie strzela w pół i idzie na drogę
Tak jestem ekspertem

Tak jestem ekspertem

Velture napisał/a:
ehhhh... to uczucie kiedy twój sarkazm jest tak wielki, że debile myślą, że mówisz poważnie...
Akurat tego, że to był sarkazm jestem świadom (patrz dwa pierwsze słowa mojego komentarza). Bardziej napisałem to dlatego, że niektórzy nie podejrzewają tego, iż wrzucenie wstecznego przy jeździe na wprost nie jest możliwe.
Velture napisał/a:
debile
Wzajemnie.

W acordach type-r ludzie często rozwalali w podobny sposób skrzynie - ciągneli do czerwonego pola na czwartym biegu, a potem chcac wrzucić piątke wrzucali trójke :d
Cytat:
@up. stingerek Słyszysz,że biją dzwony, ale nie wiesz w którym kościele. Koła zębate w skrzyni o której piszesz są zazębione z sobą cały czas. Synchronizator ma za zadanie wyrównać prędkość wałka do koła, które na nim się znajduje.
Racja kolego !
Źle to opisałem.
dziwne że tak szybko się rozleciał. kiedyś rozkręciłem 1.4 clio do ok 16 tys (obrotomierz zrobił pełny obrót) przy stromym zjeździe z długiej góry - nie zauważyłem negatywnego wpływu na silnik


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie