Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
BenderRodriguez 2016-08-21, 16:21 1
nie istotne skrzynia czy silnik ważne, że było p🤬lnięcie
Zgłoś
Avatar
~Velture 2016-08-21, 16:28 13
Davidzior napisał/a:



Żart żartem, ale jeśli jesteś w stanie wrzucić wsteczny, gdy samochód jedzie szybko do przodu to wrzuć filmik. Chętnie obejrzę cuda.


Symbian napisał/a:

Velture : wstecznny cieżko wpić kiedy tylko auto toczy sie wolno do przodu a ty p🤬lisz coś o prędkości autostradowej ... wiedzy technicznej brakuje to sie nie wypowiadaj



ehhhh... to uczucie kiedy twój sarkazm jest tak wielki, że debile myślą, że mówisz poważnie...

podpis użytkownika

Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Zgłoś
Avatar
Dżizas_kurde 2016-08-21, 17:39 8
Zastanawiam się jak to jest możliwe że udało mu się w ogóle wpiąć drugi bieg przy tej prędkości.
Każdy kto wie jak działa skrzynia biegów manualna wie że żeby zmienić bieg na wyższy lub niższy należy najpierw zsynchronizować prędkości obrotowe kół zębatych na wałkach.
W tym przypadku przed wrzuceniem dwójki usłyszelibyśmy huk (jak ze szlifierki albo startującego odrzutowca) bo koło zębate drugiego biegu musiałoby się rozpędzić mniej więcej to jakichś kilkunastu tysięcy obrotów na minute..... filmik śmierdzi fejkiem.
Można wbić przy większej prędkości dwójkę (technika stosowana często na rajdach w przypadku uszkodzonego hamulca ręcznego)
Wtedy następuje zablokowanie osi napędowej jeśli sprzęgło będzie w stanie przenieść moment.

Filmik śmierdzi fejkiem z daleka.
W pierwszej kolejności huk z synchronizatorów powinno być słychać.
W drugiej kolejności pisk blokowanej osi
W trzeciej kolejności ewentualny wzrost obrotów powyżej górnej granicy... w efekcie czego silnik powinien się rozk🤬ić na cząsteczki klasy peci peci.

podpis użytkownika

==============================================
Zgłoś
Avatar
m................0 2016-08-21, 17:50 10
Do młodych kierowców, jak chcecie zap🤬lać samochodem z 5-biegową skrzynią, to schemat postępowania jest taki:

1. Wrzucamy 1 bieg, gaz do dechy.
2. Wrzucamy 2 bieg, gaz do dechy.
3. Wrzucamy 3 bieg, gaz do dechy.
4. Wrzucamy 4 bieg, gaz do dechy.
5. Wrzucamy 5 bieg, gaz do dechy.
6. Wrzucamy specjalny bieg "R" od RAKIETA, gaz do dechy.

Na kursie wam tego nie powiedzą.
Zgłoś
Avatar
MiszkaZubow 2016-08-21, 18:25
@up. stingerek Słyszysz,że biją dzwony, ale nie wiesz w którym kościele. Koła zębate w skrzyni o której piszesz są zazębione z sobą cały czas. Synchronizator ma za zadanie wyrównać prędkość wałka do koła, które na nim się znajduje.
Zgłoś
Avatar
z................k 2016-08-21, 20:53 1
@up i wystarczy że skrzynia nie była zajechana przez jakąś durną p🤬de, to kierowca zdecydowanym ruchem bez problemu zrobił taką redukcję.
Jako ciekawostkę powiem wam dlaczego w 90% samochodów biegi wchodzą jak w jelczu, w 90% jeździły nimi durne p🤬dy, potwierdzone osobistymi badaniami na samochodach kupowanych w PL salonach. Wsiadam i widzę k🤬a te zmiany to bardziej mnie to boli niż skrzynie k🤬a jego w dupe mać, baba siada i wp🤬la biegi na chama, już nie mówię o redukcjach z 4 na 2 przy prędkości około 50km/h, bo więcej w mieście nie umie jeździć, może to i dobrze, potem sie k🤬a 500m toczy na sprzęgle żeby ostatecznie puścić sprzęgło z szarpnięciem. Ps. Jak masz cohones i tak robisz, to lepiej sobie utnij, dla dobra ogółu.
Zgłoś
Avatar
erkenzi 2016-08-21, 22:03
zaj🤬es komentarz od goscia z yt ,brak piwa

podpis użytkownika

to ja
Zgłoś
Avatar
MarcinWrc 2016-08-21, 23:27 3
Niedługo dojdzie do tego, że niektorzy będą widzieć fejk w czymś co widzą często na własne oczy.
Przecież ewidentnie widać, że wskazówka obrotomierza wędruje do samego końca. Zresztą słychać to nawet. Gdyby kierowca po prostu nacisnął pedał sprzęgła i wtedy gaz do dechy, to obroty wzrosłyby do tych 5000-6000 i tyle. Tutaj ewidentnie widać tą kilkubiegową redukcję. Sądząc po tempie w jakim wskazówka się przekręciła, było tam minimum 15000 obr/min czego ten silnik po prostu nie mógł wytrzymać z racji swojego nieprzystosowania do takich wyczynów. Przypuszczam, że w tym momencie mogła nawet głowica pęknąć (a nawet zastanawiałbym się nad blokiem silnika)

Ktoś pytał "po co?". Odpowiedź jest prosta - samochód był tak zajechany, że właściciel postanowił przed oddaniem na złom sprawdzić "co by było gdyby...". Teraz już wie.
Zgłoś
Avatar
benha 2016-08-22, 0:07
2 Bieg przy tej prędkości wejdzie z dużym oporem ale wejdzie na pewno. Co do silnika to obstawiam że spalił trochę oleju i jeśli zawory zdążyły się cofać przed tłokami to przeżył to bez większych strat. Raczej na pewno to co słychać na końcu filmiku to wysypująca się skrzynia na drogę. Nie tyle co skrzynia nie wytrzymała tego obciążenia co obudowa poszła w pół, często się to dzieje w rajdówkach, właśnie przez to że tam sie redukuje mocno żeby koła przyblokować i po którymś tam razie strzela w pół i idzie na drogę
Tak jestem ekspertem
Zgłoś
Avatar
Davidzior 2016-08-22, 17:23
Velture napisał/a:

ehhhh... to uczucie kiedy twój sarkazm jest tak wielki, że debile myślą, że mówisz poważnie...



Akurat tego, że to był sarkazm jestem świadom (patrz dwa pierwsze słowa mojego komentarza). Bardziej napisałem to dlatego, że niektórzy nie podejrzewają tego, iż wrzucenie wstecznego przy jeździe na wprost nie jest możliwe.

Velture napisał/a:

debile



Wzajemnie.
Zgłoś
Avatar
P................s 2016-08-22, 20:47
Baran. Przecież po to jest R od RACING na gałce aby na autostradzie wrzucić przy prędkościach powyżej 140km/h.
Dopiero wtedy samochód zaczyna zap🤬lać.

Mało osób o tym wie ale polecam każdemu kto chce kilka koni więcej wyciągnąć ze swojego auta.

1....2.....3.....4.......5...... A Tera RAKIETA !

1..... 2...... 3..... 4..... 5....... A tera (R)AKIETA !!!
Zgłoś
Avatar
.Piotrek 2016-08-22, 20:59
W acordach type-r ludzie często rozwalali w podobny sposób skrzynie - ciągneli do czerwonego pola na czwartym biegu, a potem chcac wrzucić piątke wrzucali trójke :d
Zgłoś
Avatar
Dżizas_kurde 2016-08-23, 18:38
Cytat:


@up. stingerek Słyszysz,że biją dzwony, ale nie wiesz w którym kościele. Koła zębate w skrzyni o której piszesz są zazębione z sobą cały czas. Synchronizator ma za zadanie wyrównać prędkość wałka do koła, które na nim się znajduje.


Racja kolego !
Źle to opisałem.

podpis użytkownika

==============================================
Zgłoś
Avatar
beeveer 2016-08-23, 22:27
dziwne że tak szybko się rozleciał. kiedyś rozkręciłem 1.4 clio do ok 16 tys (obrotomierz zrobił pełny obrót) przy stromym zjeździe z długiej góry - nie zauważyłem negatywnego wpływu na silnik
Zgłoś
Avatar
A................s 2016-08-25, 0:23 1
Velture napisał/a:

Baran. Przecież po to jest R od RACING na gałce aby na autostradzie wrzucić przy prędkościach powyżej 140km/h.
Dopiero wtedy samochód zaczyna zap🤬lać.

Mało osób o tym wie ale polecam każdemu kto chce kilka koni więcej wyciągnąć ze swojego auta.



Kolego R to nie RACING tylko RAKIETKU wbijasz przy 120 włączasz wycieraczki ustawiasz datę na budziku i jak Deloreanem ku przyszłości
Zgłoś