Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Refleks
o................9 • 2012-07-20, 11:20
Było blisko

Zgłoś
Avatar
S................n 2012-07-20, 17:37 1
majkelson napisał/a:

@ S4jm0n

Trzeba było od razu powiedzieć, że chcesz sie pochwalić historyjką. Gratuluję ci, to dobrze, że się udało. Nie mniej, typ tu odj🤬 niesamowitą robotę.



Nie, nie chciałem, padło pytanie - dałem odpowiedź.
Ja wciąż jestem zdania, że więcej tutaj było szczęścia niż umiejętności kierowcy.

Umiejętności macie tutaj (tak, oczywiście, że kontrola trakcji na pewno pomogła, ale kierownica sama się nie kręciła tak jak trzeba):
Zgłoś
Avatar
161ZT650 2012-07-20, 18:11 2
S4jmon w filmiku który przedstawiłeś to audi nie posiada systemu stabilizacji toru jazdy bo o ten system Ci chodziło ESP.

Kontrola trakcji jest ASR możeby byc DTC(BMW) zależy która firma jak to nazywa. Różnica polega na tym że ASR nie pozwala na zerwanie przyczepnosci w trakcie ruszania/przyspieszania a ESP nie pozwala na wpadnięcie w poślizg przyhamowując odpowiednie koło.
Zgłoś
Avatar
S................n 2012-07-20, 18:35 1
161ZT650 napisał/a:

S4jmon w filmiku który przedstawiłeś to audi nie posiada systemu stabilizacji toru jazdy bo o ten system Ci chodziło ESP.

Kontrola trakcji jest ASR możeby byc DTC(BMW) zależy która firma jak to nazywa. Różnica polega na tym że ASR nie pozwala na zerwanie przyczepnosci w trakcie ruszania/przyspieszania a ESP nie pozwala na wpadnięcie w poślizg przyhamowując odpowiednie koło.



Masz rację, mój błąd
Co do filmiku, faktycznie z ESP wyglądałoby nieco inaczej ratowanie się z takiego poślizgu. Takie kontry więcej by zaszkodziły aniżeli pomogły.
Zgłoś
Avatar
L................s 2012-07-20, 19:35
mare30ks napisał/a:

takie wybiegajace zza samochodu k🤬y trzeba rozjezdzac, nawet jak biegna po pasach


Dobra jak bedziesz miał dzieci napewno je rozjadę
Zgłoś
Avatar
Phallucifer 2012-07-20, 21:42
przy dojezdzaniu do przejscia dla pieszych kierowca jest zobowiazny zachwoac szczegolna ostroznosc, po drugie istnieje pojecie ograniczonego zaufania. Uwazajacie w takich sytuacjach, noga z gazu.

podpis użytkownika

Chciałbym rozeznać się w sobie, póki nie będzie za późno.
Zgłoś
Avatar
Krysteeek 2012-07-21, 0:30
masakra - nie udeżył auta w końcowej fazie ślizgu - fart :o
Zgłoś
Avatar
mcmt 2012-07-24, 1:10
S4jm0n napisał/a:



Nie, nie chciałem, padło pytanie - dałem odpowiedź.
Ja wciąż jestem zdania, że więcej tutaj było szczęścia niż umiejętności kierowcy.

Umiejętności macie tutaj (tak, oczywiście, że kontrola trakcji na pewno pomogła, ale kierownica sama się nie kręciła tak jak trzeba):


1. Umiejętności na głównym filmiku w temacie (tym z Ładą czy czymś podobnym), można rozpoznać po puszczeniu hamulca w odpowiednim momencie. To, że auto odskoczyło zbyt mocno, niestety jest też związane z kiepskim zawieszeniem, tragicznym wyważeniem i na pewno "świetnym" układem kierowniczym, lepsze zawieszenie wybaczyłoby zbyt głęboką kontrę.
2. Filmik podany przez "mądralę" komentowany wielokrotnie... Umiejętności kierowcy oceniam na bardzo podstawowe - spóźnione kontry i odbicia nie zaoowocowały dachowaniem lub barierką tylko i wyłącznie przez włączony system stabilizacji. Generalnie z uślizgu można było wyść szybciej, ale w takich ekstremalnych przypadkach teorię trudno zaaplikować perfekcyjnie w życie.

Reasumując, w pierwszym filmiku kierowca popisał się większymi umiejętnościami opanowywując miękkie, bujające zawieszenie bez nawet abs'u, gdy w drugim widać ewidentnie bardzo istotne opóźnienia w reakcjach, na szczęście pełna elektronika wszystko wybaczyła.

podpis użytkownika

4.8L V8
BMW Klub Polska member
Zgłoś
Avatar
161ZT650 2012-08-01, 17:40
@up

czy Ty jeździłeś kiedykolwiek autem z ESP ?

Takie poślizgi jak na tym filmiku nie są możliwe przy włączonym systemie.
Zgłoś