

Sporo tektury musieli zużyć na taki duży model
… sarkazmu się chwyta.

podpis użytkownika
Tonący w morzu absurdu…… sarkazmu się chwyta.


longer32 napisał/a:
parkuje "na lusterka"
![]()
Mówi się "na zapałki".
To musi być frajda, pojeździć czymś takim, nawet raz na długi czas.
podpis użytkownika
Nieczyste FTW
Kiepska ta replika. Tutaj jeden z kilku (chyba tylko 3 albo 4 na świecie są) zachowanych PzKpfw VI. Ten konkretny egzemplarz miał swoją rolę w Szeregowcu Ryanie.
Patrząc na ujęcie w 2:45 uświadamiasz sobie, jak mokro byś miał w gaciach w momencie gdy to bydle wyjeżdża wprost na Ciebie. Auta wyglądają przy nim wręcz komicznie.
Patrząc na ujęcie w 2:45 uświadamiasz sobie, jak mokro byś miał w gaciach w momencie gdy to bydle wyjeżdża wprost na Ciebie. Auta wyglądają przy nim wręcz komicznie.
@sadystycznie bolesny ale głupoty p🤬lisz ... Zbuduj mi proszę replikę w skali 1:1 takiego Tygrysa na bazie produkowanych obecnie części i zobaczymy co Ci wyjdzie. Na filmiku jest jedyny na świecie działający i w pełni oryginalny PzK VI Tygrys - zdobyty w Afryce przez brytoli (jego załoga spiedoliła po trafieniu, które zablokowało wierzę czołgu). A ten konkrety egzemplarz nie był nawet blisko planu filmowego. W szeregowcu Rayanie była nędzna przebudówka z T-34 która próbowała wyglądać jak Tygrys...
Po ruszeniu spodziewałem się "Sojuz nieruszymyj riespublik swobodnych..." przy znanej muzyce... komuchy zawiedli mnie
podpis użytkownika
katana wa bushi no tamashi
A jakiś znawca może porównać silnik takiego czołgu do silnika jakiegoś samochodu, o ile się da?


Markiz Stalker de Marcus napisał/a:
A jakiś znawca może porównać silnik takiego czołgu do silnika jakiegoś samochodu, o ile się da?
"Jakiegoś"? Oczywiście, bardzo proszę.
Oryginalny silnik w Pzkpfw VI Tygrys to Maybach HL230. Jest to 23 litrowy, gaźnikowy, 12 cylindrowy silnik widlasty (60 stopni). Maksymalny moment obrotowy, 1850 Nm, osiągany przy 2100 obrotach na minutę. Maksymalna moc to 700 KM przy 3000 obrotów na minutę. A dla porównania silnik z "Jakiegoś" samochodu Fiat 126p przy najsilniejszej opcji. Gaźnikowy, 2 cylindrowy o pojemności 703ccm o maksymalnej mocy 27 KM. Chciałeś porównania? To masz.


Tomasz Zaganiacz napisał/a:
"Jakiegoś"? Oczywiście, bardzo proszę.
Oryginalny silnik w Pzkpfw VI Tygrys to Maybach HL230. Jest to 23 litrowy, gaźnikowy, 12 cylindrowy silnik widlasty (60 stopni). Maksymalny moment obrotowy, 1850 Nm, osiągany przy 2100 obrotach na minutę. Maksymalna moc to 700 KM przy 3000 obrotów na minutę. A dla porównania silnik z "Jakiegoś" samochodu Fiat 126p przy najsilniejszej opcji. Gaźnikowy, 2 cylindrowy o pojemności 703ccm o maksymalnej mocy 27 KM. Chciałeś porównania? To masz.
chciałeś być zajebisty? chyba coś ci nie pykło



metal15 napisał/a:
chciałeś być zajebisty? chyba coś ci nie pykło![]()

Po za tym, ja nie muszę chcieć być zajebisty, ja po prostu jestem
