

Dudeczek napisał/a:
On mu podaje prędkość z jaką ma jechać i rodzaj zakrętu...jeżeli dobrze rozumiem... nie znam się, więc mogę być w błędzie.
pacholl napisał/a:
np. 50 lewy 4 : to 50 odległość, lewy to zakręt, 4 to bieg z jakim można go pokonać. Zacisk - zwężenie zakrętu za szczytem, Hopa - górka można skoczyć
50 lewy 4 - 50 zgadza się jest to odległość w metrach do zakrętu, lewy wiadomo, 4 to nie bieg, a kąt/trudność z jaką należy pokonać dany zakręt. Robert stosuje skalę kątową od 0 do 6.
Niedawno w rajdzie Azorów Maciek Baran czytał zakręty "zerowe". Idąc twoim tropem @pacholl miał go przejechać na biegu neutralnym?


Idąc dalej Maciek mówił czasem "drzewo" lub "dom". Są to punkty odniesienia dla Roberta gdzie znajduje się wierzchołek zakrętu.
Większość kierowców używa dodatkowych słów, które precyzują zakręty. Najczęściej spotykane to "plus", "minus", "do", "w", "przechodzi w" itd. Przykładowo opis "trzy plus" oznacza, że zakręt można przejść szybciej niż zakręt trójkowy - dla innych oznacza to, że na zakręcie trzeba się maksymalnie napędzać, natomiast "trzy minus" oznacza przeważnie, że pod koniec zakrętu należy ściągnąć nogę z gazu
Jestem ekspertem w każdej dziedzinie.



Czekam i czekam i czekam i c🤬j... nie doczekałem się wypadku

Ja bym się wk**wił jakby mi tak napie**alali fleszem po oczach na zakręcie.Je**na banda fotoradarów.
Doomik napisał/a:
nikt mu źle nie życzy, po prostu widzimy, że niekoniecznie dobrze mu idzie w rajdach póki co, bo wyp🤬ala się chyba na każdym. Ja jestem z Robertem, wiadomo czemu, no ale nie ubóstwiajmy go
![]()
p🤬licie hipolicie. Jeśli jesteś w stanie walczyć z Esapekka Lappim (zwycięstwa Rajdowych Mistrzostw Finlandii z roku 2012, pojawił się w tamtym sezonie na Rajdzie Polski (co prawda fabrycznym teamem Skody) i rozp🤬olił nasze podwórko rajdowe) wychowanym na szutrze w fabrycznym teamie Skody w swoim pierwszym starcie na szutrze to jesteś przec🤬j kozakiem. Wyczucie i rozwaga przyjdzie z czasem, a póki co trzeba oglądać między czasy i zbierac szczenę z podłogi po takim widowisku.

Lisuuu napisał/a:
caly czas sie rozp🤬ala i podobno ma jakies problemy z czuciem w jedenej rece dlatego trudno jest mu kierowac, bedzie mu tylko coraz gorzej szlo wiec nie wiem po co to ciagnie
Ale się nie poddaje i to jest najważniejsze? Kim są ludzie, którzy piszą tak jak Ty, że gorzej, bo czucie itp. Facet robi to, co na prawdę kocha i to jest najważniejsze.
Szkoda że brak podglądu na prędkośc i prace silnika jak w F1 to było

K🤬a, a ja przez ponad 2 minuty czekalem, az sie wyjebie na ktoryms z tych zakretow

Ja tam mu dobrze życzę, ale tak sobie stać przy trasie, to trochę bym się bał.