

Zamiast redukcja i w cipę sandał żeby wyciągnąć z turbulencji, to ten się w kontrowanie zabawia, mając środek ciężkości zestawu 3 metry za plecami.
podpis użytkownika
Q L I M A X
Miota nim jak szatan.

podpis użytkownika
nosiliby.pl - unikalne koszulki
Przyspieszenie w tej sytuacji to błąd, bo potem i tak trzeba zwolnić. Ostro w heble.

tym busem co go wyprzedzal to chyba juz przekraczal predkosc dzwieku kolo niego, ze go tak ladnie zdmuchnelo
Brzęczyszczykiewicz, nie wiem do jakiej szkoły chodziłeś, ale widzę że temat podstawowych zagadnień fizyki jest ci zupełnie obcy...
podpis użytkownika
Q L I M A X
Brawo dla kierowcy za wysoką kulturę jazdy! Od razu zjechał na bok, coby nie blokować drogi.
podpis użytkownika
"Oto i on. Boski prototyp. Mutant, który nie wszedł do masowej produkcji. Zbyt pokrecony, by życ i zbyt rzadki, by umrzeć." - Hunter S. Thompson
Zjawisko wężykowania. Powstaje najczęściej gdy w jednej z opon jest niższe ciśnienie a ładunek znaczną masę, z naukowego punktu widzenia nie ma sensu opisywać ale tak czy siak zalecane jest przyspieszanie do zaniknięcia bujania, przy wytracaniu prędkości bujanie już nie występuje. To tak w sumie dla rozjaśnienia jakby miało się komuś przydać kiedyś.
@up jakieś książkowe teorie. jeżeli na zaczep/hak nie naciska siła, bo ładune jest więszy z tyłu niż z przodu przyczepki, to wdedy wężykuje
i właśnie k🤬a dlatego!
nie przyprowadza się drewna do lasu
nie przyprowadza się drewna do lasu
podpis użytkownika
Bóg zesłał mnie na Ziemię, żebym wk🤬iał ludzi
@upup jestę ekspertę
Jak nie chcesz książkowo to idź sobie upuść trochę powietrza z przyczepki i lekko obciąż, koło z mniejszym ciśnieniem będzie miało mniejszą średnicę przez co siłą rzeczy będzie wymuszało skręt.
Nie żebym oczywiście się kłócił że Twoja teoria jest zła, nie jest ale dla innych przypadków, pozdrawiam

Nie żebym oczywiście się kłócił że Twoja teoria jest zła, nie jest ale dla innych przypadków, pozdrawiam
