Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 1:05
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Sick_Stick 2013-06-07, 20:52 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-07, 20:59 18
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-07, 21:32 6
@noiL
pozwól że ci wytłumacze
owszem, od samego uderzenia wieże sie nie zawaliły,postały sobie jeszcze łądnych kilkadziesiąt minut i stały by pewnie do dzisiaj gdyby nie...no właśnie
Boeing 767 zabiera od 63 do 91,4 TYSIĘCY litrów paliwa (obydwa samoloty miały pokonać kilka tysiecy kilometrów, wiec były mocno zatankowane)
tym paliwem jest tzw. nafta lotnicza i jej warianty, ktora jak wiadomo spala się w temperaturze grubo powyżej 1000 stopni Celsjusza
charakterystyczny dla stali konstrukcyjnych jest raptowny spadek wytrzymałości powyżej temperatury 500-600 stopni Celsjusza, który uniemożliwia przenoszenie wysokich obciążeń (już? lampka sie w główce zapaliła?) dlatego pierwsza zawaliła się wieża, w którą samolot uderzył niżej, mimo że uderzenia dzieliło kilka/kilkanaście minut - konstrukcja w tym miejscu była dużo bardziej obciążona
Cytat:

Ale k***... jakim cudem... no czlowieku pomysl logicznie


taki hint: po co kowal rozgrzewa stal zanim zacznie ją wyginać, kuć, itp.?
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-07, 22:04 9
Czarny Pan napisał/a:

@noiL
pozwól że ci wytłumacze
owszem, od samego uderzenia wieże sie nie zawaliły,postały sobie jeszcze łądnych kilkadziesiąt minut i stały by pewnie do dzisiaj gdyby nie...no właśnie
Boeing 767 zabiera od 63 do 91,4 TYSIĘCY litrów paliwa (obydwa samoloty miały pokonać kilka tysiecy kilometrów, wiec były mocno zatankowane)
tym paliwem jest tzw. nafta lotnicza i jej warianty, ktora jak wiadomo spala się w temperaturze grubo powyżej 1000 stopni Celsjusza
charakterystyczny dla stali konstrukcyjnych jest raptowny spadek wytrzymałości powyżej temperatury 500-600 stopni Celsjusza, który uniemożliwia przenoszenie wysokich obciążeń (już? lampka sie w główce zapaliła?) dlatego pierwsza zawaliła się wieża, w którą samolot uderzył niżej, mimo że uderzenia dzieliło kilka/kilkanaście minut - konstrukcja w tym miejscu była dużo bardziej obciążona

taki hint: po co kowal rozgrzewa stal zanim zacznie ją wyginać, kuć, itp.?



Oho.., kolejny sadolowy znawca jakich tutaj wielu. Napisac kilka na pozor inteligentnych zdan i juz uwazasz, ze masz racje. Nie neguje tego, ze moze i masz jakas tam wiedze, ale napewno nie wieksza niz tych kilkudziesieciu najlepszych architektow na swiecie. I wybacz, ale jakos oni mnie bardziej przekonuja niz jakis ziomek z sadola tym bardziej z takim nickiem.

Z tym kowalem nawet nie bede odpowiadal.

I tak, masz racje w wiekszej czesci swojej wypowiedzi. Tylko ja troszke ta twoja wypowiedz sprostuje.

Samolot uderzyl w parterowa czesc budynku? W fundamenty? Bo jakos mi sie nie wydaje... a konkretnie byly to pietra 80+. Wiec jesli juz cos sie ,,zawala" w tym budynku. To powinna byc tylko czesc powyzej uderzenia samolotu... zwyczajnie by sie przechylila i ,,odpadla" odrywajac sie i spadajac na bok. Chyba, ze to jakies zjawisko paranormalne, ze pozar na 80+ pietrze oslabia fundamenty i dolna czesc budynku do tego stopnia, ze budynek poprostu spada jakby conajmniej 15 samolotow uderzylo od samej gory w dol co 10 pieter.

Pozatym tak jak wspomniales o stali konstrukcyjnej... Ze znaczaco spada jej wytrzymalosc itd itd...tak to prawda tylko, ze ta stal byla tylko zewnetrznym szkieletem budynku. I jest tam cos takiego jak RDZEN, ktory jest zbudowany z jednego z najtwardszych zbrojonych betonow. Wiec nawet jesli jakims dziwnym trafem sie to zawalalo... to i tak ten rdzen by sobie pozostal niemal nienaruszony (ponizej uderzenia samolotu), a ,,zawalila/opadla" by tylko zewnetrzna stalowa konstrukcja.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-07, 22:04 5
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-07, 23:04
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-07, 23:07
Mimo ze nie widzimy wojny, otaczaja nas bardziej przerazajace rzeczy, co jest jeszcze straszniejsze ze wzgledu na to ze niezdajemy sobie z tego sprawy...
Zgłoś
Avatar
toiman 2013-06-08, 0:07
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-08, 0:15
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
mily1200 2013-06-08, 0:39 5
@Czarny Pan

Znawca... Aż musiałem konto zrobić, gdy zobaczyłem co Ty piszesz ! 500-600 stopni C to się moze i topi ale wykla stal. Poczytaj błagam, stal w wtc topiła się w temp 1500stopni C i a w temp 1200 stopni mogla spokojnie przebywac pare godzin zanim sie robila plastyczna. Proszsz !! A to że budynek musiał wytrzymac dodatkowe 100 tys ton to byl przygotowany na to... :| nie buduje sie budynkow, a co dopiero drapaczy chmurek na wage wyliczona cd kazdego czlowieka, ktory moze tam wejsc.
Zgłoś
Avatar
Szon 2013-06-08, 0:46
100 tysięcy ton? To chyba tankowiec dupny uderzył, nie samolot.
Zgłoś
Avatar
toiman 2013-06-08, 1:02
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-08, 1:04 6
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-06-08, 1:18 4
noiL napisał/a:

puste lby.

noiL napisał/a:

takich j***nych idiotow

noiL napisał/a:

pedale j***ny

noiL napisał/a:

k***a kretynie

noiL napisał/a:

zera umyslowe

noiL napisał/a:

pie**olenie debili

noiL napisał/a:

pie**oleni debile

noiL napisał/a:

takim z🤬bom

noiL napisał/a:

totalnym bezmozgom



zastanawiałem nawet czy może nie masz jakiegoś wykształcenia związanego z tematem, teraz wiem, że po prostu podłączyli twoją wioskę do internetu
Zgłoś
Avatar
sir_Alex 2013-06-08, 1:24
szer.Lucjan napisał/a:



wracaj na wikileaks pedale... ah zapomniałbym

Masoneria i jaszczuroludzie pozdrawiają



w domu wszyscy zdrowi?
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem