konto usunięte
2012-01-24, 20:16
Możesz wyłączyć ten blackout w prawym górnym rogu.
stary poczciwy CDaction...
konto usunięte
2012-01-24, 22:19
-Wieża prosimy o pozwolenie na lądowanie
-Tu wieża : zezwalam
-mamy problem, nie widzimy pasa
-spakojnie, pokierujemy my was, kierujcie się w strone brzóz
-(no kak sasza, wodku na mikrofon rozlewaju? tss tsss)
KONIEC ZAPISU
@Boss-man
dobre, ale następnym razem używaj polskich znaków
@spieprzaj_dzbanie.
%-)
Ukradłem to gdzieś a nie sam pisałem.
...Ukradłem? poczekajcie ktoś wali do drzwi
Z (załoga): Po wyłączeniu silnika słychać jęczący odgłos.
TON (techniczna obsługa naziemna): Usunięto pilota z samolotu.
Z: Zegar pilota nie działa.
TON: Nakręcono zegar.
Z: Igła ADF nr 2 szaleje.
TON: Złapano i uspokojono igłę ADF nr 2.
Z: Samolot się wznosi jak zmęczony.
TON: Samolot wypoczął przez noc. Testy naziemne OK.
Z: 3 karaluchy w kuchni.
TON: 1 karaluch zabity, 1 ranny, 1 uciekł.
konto usunięte
2012-01-25, 12:32
Tak coś w podobie:
Niemieccy kontrolerzy lotu na lotnisku we Frankfurcie naleza do niecierpliwych. Nie tylko oczekuja, ze bedziesz wiedzial, gdzie jest twoja bramka, ale równiez, jak tam dojechac, bez zadnej pomocy z ich
strony.
Tak wiec z pewnym rozbawieniem sluchalismy (my w Pan Am 747) ponizszej wymiany zdan miedzy kontrola naziemna lotniska frankfurckiego a samolotem British Airways 747 Speedbird 206
Speedbird 206: "Dzien dobry, Frankfurt, Speedbird 206 wyjechal z pasa ladowania.
Ground: Guten Morgen. Podjedz do swojej bramki.
Wielki British Airways 747 wjechal na glówny podjazd i zatrzymal sie.
Kontrola naziemna: Speedbird, wiesz gdzie masz jechac?"
Speedbird 206: Chwile, Kontrola, szukam mojej bramki.
Kontrola (z arogancka niecierpliwoscia): "Speedbird 206, co, nigdy nie byles we Frankfurcie!?"
Speedbird 206 (z zimnym spokojem): A tak, bylem, w 1944. W innym Boeingu, ale tylko zeby cos zrzucic. Nie zatrzymywalem sie tutaj
Chciałem dać piwo za cały temat, ale zobaczyłem tagi:
abnormalne :: dywagacje :: racjonalistów :: macierewicza :: brak :: jednak :: lotnicze