Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Sadystyczna kampania informacyjna w polskim radiu
H................4 • 2012-11-15, 14:40
Jako, że nachodzi sezon grzewczy polskie radio wpadło na genialny i bardzo sadystyczny pomysł na przekształcenie znanych kołysanek na zasadzie ''Czad też usypia, ale na śmierć''. Emitowane późnym wieczorem kiedy ludzie kładą się spać. Zajebisty pomysł dla mnie
Kampania zrobiona ze smakiem, działa na podświadomość a nie puste wciskanie regułek, że to jest niebezpieczne. Przerobienie przyjaznych kołysanek które kojarzą nam się przeważnie z miłą domową atmosferą na niosące śmierć zagrożenie, do tego mistrzowsko i klimatycznie zrealizowane.



Giną ludzie, a mogliby żyć, gdyby otworzyli okno i wpuścili trochę powietrza. Czad pojawia się w mieszkaniach ogrzewanych gazem, węglem, drewnem.
Zgłoś
Avatar
ramzei 2012-11-15, 15:16 10
K🤬a najgorsze są mroźne bezwietrzne poranki... Na zewnątrz ciśnienie jest wtedy wysokie i kiedy odpalasz w nierozgrzanym piecu, cały dym cofa się do domu... Ja już z takiej kotłowni wychodziłem nieraz pół przytomny z plamami przed oczami. Powiedziałem żonie, że jak kiedyś nie wyjdę to żeby film na sadola nagrała
Zgłoś
Avatar
chybeck 2012-11-15, 15:45 1
Od razu kojarzy się Grupa Rafała Kmity. Może stąd wzięli natchnienie do kampanii.

Zgłoś
Avatar
k................c 2012-11-15, 15:46 4
Piece kaflowe są czadowe
Zgłoś
Avatar
Roszp 2012-11-15, 15:54 9
No i w końcu jakaś mądra kampania społeczna.
Piwko dla wokalistki, zajebista robota.
Zgłoś
Avatar
M................r 2012-11-15, 16:18 2
a to tylko j🤬e 100zł

tylko po co kupować jak przecież można kupić fajki na tydzień
Zgłoś
Avatar
j................s 2012-11-15, 17:22
k🤬a, ten głos i tekst powodują że mam ciarki jak tego słucham T.T
tym bardziej że rok czy 2 lata temu, cała moja rodzina się zatruła;/
Zgłoś
Avatar
D................D 2012-11-15, 17:40
@joorass
z pózniłes sie hallowen juz był na co ci duch
Zgłoś
Avatar
bioweapon 2012-11-15, 17:44
Może coś do łbów trafi ludziom.
jestem przekonany,że z pierwszymi morzami w tv będą mówić o zaczadzonych.
Ale czad!

podpis użytkownika

Defqon.1 Festival
Zgłoś
Avatar
lukzab2 2012-11-15, 18:00
Czadowa ta reklama
Zgłoś
Avatar
R................r 2012-11-15, 18:36
Boli mnie głowa i chce mi się spać... Za dużo dzisiaj grałem, czy ja k🤬a umieram? o.o
Zgłoś
Avatar
pure_evill_in_me 2012-11-15, 18:47
Cytat:

ten głos i tekst powodują że mam ciarki jak tego słucham


Wie ktoś może czyj to głos?
Zgłoś
Avatar
s................n 2012-11-15, 19:57
Polskie radio to jedyne radio trzymające poziom, a dla mnie nadal ulubionym pozostaje program 3
Zgłoś
Avatar
Antybozia666 2012-11-15, 20:12 1
a może coś na melodie znanej i lubianej w gimnazjach kołysanki
Ach śpij kochanie,
CO2 ulatnia się przez dziurę w [komina] ścianie
A ty weź głęboki wdech
c🤬j cię strzeli ,co za pech
twoje dzieci padną też !

Taka radosna twórczość

podpis użytkownika

Ślązacy! Wasze kobiety mają wąsy.
Zgłoś
Avatar
bucu 2012-11-15, 20:14 3
CO2 nie zabija, czad to CO. Pozdrawiam
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie