

Prąd w akumulatorze bierze się z elektrowni, która musi spalić jakieś paliwo(ciekłe, stałe, gazowe), żeby wyprodukować ten prąd. Sumując wydajności spalania, przesyłu, magazynowania i straty wynikające z tych procesów wyjdzie na to, że ten eko samochodzik wydziela tyle samo syfu co zwykły benzyniak
Jakby wielkie firmy nie blokowały instalacji LPG i CNG to zobaczylibyśmy, że to właśnie są najczystsze paliwa.
Spalanie gazu powoduje wydzielenie się mniejszej ilości gazów cieplarnianych niż w przypadku benzyny (24% tlenku azotu i 60% mniej dwutlenku węgla)
- 0 akcyzy na sprowadzenie benzyniaków, z UE
- instalacje LPG darmo z funduszy unijnych
I latamy wszyscy na podtlenku gazotu.
A na miacho jakieś elektryczne pandy, czy co tam Morawiecki wymyśli. Tyle że to po zbudowaniu przez Orlen elektrowni atomowej, co i tak jest w planie.




Polska chce się rozwijać w elektryzacji wszystkiego a inwestycji w elektrownie jak nie było tak niema, za kilka lat okaże się, że nawet niema czym załadować tych eko samochodzików, bo zapotrzebowanie ciągle rośnie za chwilę nawet szczotka do kibla będzie na USB i z wifi
Wyprodukowanie baterii może i jest nieekologiczne. Jednak żywotność baterii jest aktualnie na poziomie 15-20 lat, którą już tyko ładujesz i korzystasz. W dalszym ciągu samochody elektryczne są bardziej ekologiczne niż auta spalinowe, które są mniej szkodliwe niż krowy.
Samochód elektryczny > samochód spalinowy > krowa
According to the United Nations, agriculture is responsible for 18% of the total release of greenhouse gases and cattle are a major contributor to this figure. A Japanese study showed that one kilogram of beef produces 36.4 kilograms of CO2, while an average European car emits the same amount for every 250 kilometers it drives, which is a huge difference! In simple terms, rearing cattle causes more damage to the atmosphere than owning a car.



To pokazuje eko debilom, że samochody na prąd nie są ekologiczne.
Prąd w akumulatorze bierze się z elektrowni, która musi spalić jakieś paliwo(ciekłe, stałe, gazowe), żeby wyprodukować ten prąd. Sumując wydajności spalania, przesyłu, magazynowania i straty wynikające z tych procesów wyjdzie na to, że ten eko samochodzik wydziela tyle samo syfu co zwykły benzyniak
Jakby wielkie firmy nie blokowały instalacji LPG i CNG to zobaczylibyśmy, że to właśnie są najczystsze paliwa.
Spalanie gazu powoduje wydzielenie się mniejszej ilości gazów cieplarnianych niż w przypadku benzyny (24% tlenku azotu i 60% mniej dwutlenku węgla)
Co ty wiesz o dzisiejszym generowaniu energii, jak ty rozumem jeszcze w komunie siedzisz.... Całe wybrzeże Danii usłane generatorami wiatrowymi, Prawie cała Islandia zasilana jest energią termalną nie mówiąc już o solarach, można by tak bez końca wymieniać nowoczesne generatory ekologiczne na tamach i generatorach typu Wave Power Station kończąc. Po prostu tok myślenia randomowego Polaka jest przestarzały.


@Misiek_KRK
Wyprodukowanie baterii może i jest nieekologiczne. Jednak żywotność baterii jest aktualnie na poziomie 15-20 lat, którą już tyko ładujesz i korzystasz. W dalszym ciągu samochody elektryczne są bardziej ekologiczne niż auta spalinowe, które są mniej szkodliwe niż krowy.
Samochód elektryczny > samochód spalinowy > krowa
Człowiek robi rocznie 10.512.000 oddechów po 0,7 dcm3 co daje 7.358,4 m3/rok wydychanego powietrza. Dalej to jest 309,05 m3/rok czystego CO2. Uwzględniając gęstość gazu otrzymujemy wynik ciężaru wydychanego przez człowieka dwutlenku węgla na 605,74 kg/rok. Zakładając ilość ludzi na Ziemi 6,7 miliarda otrzymujemy ilość CO2 wydychanego przez całą ludzkość na 4,058481369 mld. ton.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie