kajam się za swoją sztampową wiedzę... Jan Gulak (dr prawa) nie może się mylić! ;p co tam chemia, termodynamika i zdrowy rozsądek
Ciekawy film od Bartsone92. Widzę problem zwiększenia obrotów silnika. Normalnie odbywa się to na zasadzie zwiększenia ilości mieszanki paliwo+powietrze. W przypadku tego eksperymentu jak to zrobić? Rozumiem, że wodór miesza się z parą przed komorą spalania, a nawet przed kolektorem ssącym. W tym wypadku można by zastosować komorę ciśnieniową, z której ilość mieszanki dostarczanej do silnika można regulować przepustnicą. Bardziej skomplikowane, ale bezpieczniejsze biorąc pod uwagę ryzyko wybuchu. Do wlotu kolektora poprzez przepustnicę doprowadzona jest wyłącznie para, a wodór poprzez zawór podciśnieniowy za przepustnicą, możliwie blisko kanałów dolotowych. podciśnienie powstające w kolektorze ssącym reguluje zawór i dawkuje odpowiednią ilość gazu.
konto usunięte
2013-02-17, 16:29
Sensacja rewelacja Pan Józek spod Wołomina wynalazł pojazd napędzany wodą już 70 lat temu!
Niektórzy przy takich tematach ujawniają swą ignorancje. Nie jest to samochód na WODĘ tylko wykorzystujący wodę wraz z innym paliwem, czyli hybryda. Ogólnie rzecz biorąc coś na zasadzie LPG+Diesel