Bardzo ciekawe rozwiązanie. Ogranicza trochę szanse na poważny wypadek.
... no i w koncu po 2 godzinach hamowania sie zatrzymal....
To po to by cię nagłym hamowaniem nie obudzić gdy przyśniesz w czasie jazdy
za RATM piwko.
podpis użytkownika
Ktoś nie śpi, żeby spać mógł ktoś...
Volkswagen lepiej tę kwestie rozwiązał. Najpierw sygnał dźwiękowy , potem gw🤬towne przyhamowania - szarpnięcia w celu obudzenia kierowcy , a w końcu zjazd na bok , zatrzymanie auta i włączenie awaryjnych
Konto usunięte
2017-06-01, 9:12
I coś takiego niewątpliwie się przydaje, dopracować tylko sensory i wykrywanie czy delikwent zasnął czy coś się ogólnie stało, i takie rozwiązanie to skarb. Można zapobiec wielu wypadkom.
Wiem że w niektórych autach jest to powszechnie stosowane, ale cóż przeciętnego człowieka nigdy nie będzie stać na takie rozwiązania, ale kto wie może w najbliższej przyszłości coś takiego pojawi się w samochodach niższej klasy.
Czekamy do pierwszego wirusa w tesli
Taki cwany ten samochód, a h🤬j nie zauważył że pod prąd zap🤬la lewym pasem.
podpis użytkownika
Rybka chwyciła spławik
I to jest k🤬a przyszłość. Auta które potrafią przewidzieć ludzkie błędy i ocalić czyjeś życie a nie k🤬a jakieś baby z k🤬sami i "postępowa jewropa"
Konto usunięte
2017-06-01, 19:49
I to jest k🤬a przyszłość! Ataki hakerskie, zatrzymywanie pojazdów zdalnie przez złodziei, zdalne zatrzymywanie, wymuszanie zjechania na czołówkę, popełnianie samobójstw... Polskim służbom się przydadzą takie nowinki.
Często mi się zdarza że oko się przymknie i zawsze mam wtedy ręce na kierownicy. Raczej mało kto przysypia w aucie nie trzymając kierownicy.
czekaj jak sie czujnik w kierownicy sp🤬oli
@up
Po to masz kilkanaście/kilkadziesiąt czujników. Jeden się sp🤬oli to nie koniec świata.
Ja tam bym zaprogramował ostre skręcenie przy 160
Może by odj🤬a jakąś beczkę czy cuś
Mi się tam podoba, najlepsze że nowy gulf już to ma :V