Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Ściąganie opon z ruskiej wyścigówki
B................W • 2014-03-19, 2:27
ruskie się nie pier..lą, wystarczy przegazówka i oponka zdjęta.



Teraz już wiecie po co zakłada się tylne skrzydło dla zwiększania docisku. Nie w Twoim golfie ani hondzie on nie jest potrzeby no chyba że na masce
Zgłoś
Avatar
Sprajt18 2014-03-19, 9:11 1
Ja p🤬le ale faza
Zgłoś
Avatar
dirty_pig 2014-03-19, 9:16 7
masz cos do hondy?
Zgłoś
Avatar
Sqeeol 2014-03-19, 10:16 6
Już wiem dlaczego mi guma podczas r🤬ania spada...
Zgłoś
Avatar
mimik_94 2014-03-19, 10:28 29
Sqeeol napisał/a:

Już wiem dlaczego mi guma podczas r🤬ania spada...



Jak jeszcze będziesz kiedyś r🤬ał to sobie na plecy spoiler przyklej może ci wtedy żadna guma nie spadnie.
Zgłoś
Avatar
S................s 2014-03-19, 10:46 11
dirty_pig napisał/a:

masz cos do hondy?



Mam, kluczyki.
Zgłoś
Avatar
d................2 2014-03-19, 12:21 3
Czyli jak mam napęd na przód, to tył trzyma się drogi sam? Jakaś nowa fizyka nam się tutaj tworzy
w autach przednionapędowych docisk na tył też się liczy, inaczej rzuca tył... Ale aby to wiedzieć to trzeba znać fizykę na poziomie gimnazjum.
Zgłoś
Avatar
Y................9 2014-03-19, 12:44 1
@up

Przy prędkościach z jakimi poruszają się auta z fwd, żaden spojler nie jest potrzebny, bo masa auta w zupełności wystarcza.
Zgłoś
Avatar
radek225 2014-03-19, 12:57 4
dirty_pig napisał/a:

masz cos do hondy?



Mam. Uszczelkę pod głowicę do Civica 3 generacji, tylny most do Hondy CRV 1 generacji, tylną kanapę do Hondy Accord 2 generacji i parę jeszcze szpargałów z warsztatu wygrzebię. Napisz na priv, a podam ceny.

podpis użytkownika

"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf Hitler
Zgłoś
Avatar
B................l 2014-03-19, 13:06 1
P🤬lisz Yasiu99. Juz przy 80 km/h tylny spojler spelnia swoja funkcje przy zwyklym wchodzeniu w zakret tak ze w osobowkach tez pelnia wazna role. Sa dodawane do "sportowych" modeli osobowek nie tylko dlatego ze ladnie wygladaja, dociskaja tylnia os i pozwalaja szybciej wejsc w zakret bez ryzyka utraty przyczepnosci. Do tego auto pewniej trzyma sie drogi. W napedach awd/rwd pomagaja dodatkowo przy energicznym ruszaniu.
Zgłoś
Avatar
d................2 2014-03-19, 13:23
@Bedział - dzieciaki nagrały sie w NFS i inne gówna i myślą że wiedza wszystko o autach...
Zgłoś
Avatar
kuczaj 2014-03-19, 13:55 4
@Bedział
Tiaaa...spoiler pomaga przy ruszaniu...
Dociska tylną oś swoim wielkim ciężarem xD
Zgłoś
Avatar
j................o 2014-03-19, 14:06 1
@Bedzial
To żeś doj🤬 z tym ruszaniem. Spoiler, żeby działać, potrzebuje pędu powietrza. Jak zerwiesz przyczepność przy ruszaniu, to nic Ci tylnych kół nie dociśnie, bo nie ma żadnej siły która mogłaby to zrobić. Dopiero przy wyższych prędkościach zaczyna się coś dziać, do 90km/h nie ma żadnej zauważalnej różnicy między autem ze spoilerem, a tym bez spoilera. Chyba, że mówimy o jakichś kosmicznych mocach rzędu kilkuset koni mechanicznych. Spójrz na RS4, S6, S8, one nic poza małym skrzydełkiem aerodynamicznym nie mają, bo nie potrzebują, uwierz mi, że gdyby była taka konieczność, to konstruktorzy by umieścili tam jakiś piękny spoiler. Ba, spójrz na F1 gdzie przy "energicznym ruszaniu" kierowcy ustawiają spoilery na 0, żeby bolid szedł szybciej.
Zgłoś
Avatar
Majozen 2014-03-19, 14:22 1
Yasiu99 napisał/a:

@up

Przy prędkościach z jakimi poruszają się auta z fwd, żaden spojler nie jest potrzebny, bo masa auta w zupełności wystarcza.



Co ty p🤬lisz? To, że samochód ma napęd na przód, nie znaczy, że jest wolny... Jest masa seryjnych FWD, które seryjnie osiągają ponad 250 km/h, a przy takiej prędkości docisk z tyłu jest potrzebny. Zobacz chociażby Focusa RS 500, ma napęd na przód i też posiada spoiler, który nie jest tam dla ozdoby.
Zgłoś
Avatar
E................h 2014-03-19, 14:23 1
Spoilery to tylko do BMW e36 1.6 w gazie. Musi być docisk jak się śmiga zakrętami.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie