Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Seicento
cielakhsb • 2013-05-08, 0:17
Seicento 1.2 8v turbo, które można spotkać na Częstochowskich drogach.

Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-08, 18:37 2
MudPie napisał/a:

I tak Golf lepszy... seicento to seicento... kto jechał ten wie o co chodzi..



Buahahah, i wszystko w temacie, idź zalep żywicą dziury w golfie. Jeżdżę Vagiem, wcześniej miałem Seja z takim silnikiem, co prawda bez turbiny ale szafę zamykał na skrzyni sportingowej

Jak się czyta te komentarze wszystkich "znaffffców" to szlag trafia. .

Mogę was uświadomić że są już projekty z silnikami T-jet, jeśli wam to nic nie mówi to są to silniki turbodoładowane 1.4 z rodziny fiata.

Auta dysponują mocą 200-250 KM i jeżdżą głównie na 1/4 mili. I koszą konkretne fury.

Aby nie być gołosłownym kilka linków YT:
/watch?v=c_wedzF0tW4

Tu seryjna Megane RS, praktycznie nówka i spalony start SC
/watch?v=RGHutsJzpys

Reasumując mało wiecie i w du*ie byliście.

herbalix napisał/a:

miałem kiedyś firmowego seja. była ich we firmie cała flota więc swojej wiedzy nie opieram na jednym samochodzie. we wszystkich sztukach problemy z klamkami i zamkami. w lecie gotowanie płynu w chłodnicy, w zimie brak ogrzewania. we wszystkich cały czas padał jakiś czujnik, który unier🤬amiał samochody. mój miał 450k przebiegu, mniej więcej od 300k wyp🤬alał olej wszystkimi dziurami. olej zalewał pasek od alternatora, co działało na niego zabójczo i co 2 tygodnie trzeba było pasek zmieniać. cały czas miałem problem z hamulcami. nie wiem czy to fura czy mechanik nie potrafił naprawić, ale cały czas klocek z prawego przodu zostawał na tarczy. żeby zmienić kable czy świece, to pół dnia trzeba się było p🤬lić bo tak ciasno pod maską (dla porównania w astrolocie jedynce schodzi z tym 10 minut).



Jak się dba tak się ma, wiadomo jak się w firmie jeździ, ja miałem kilka lat SC i jakoś takich problemów nie było, ojciec ma już ponad 12 lat od nowości, co prawda 900 ale żyje, jeździ ma się bardzo dobrze.

Swoją drogą to samo można napisać o wieli firmowych autach. Jeździłem wieloma ale żadno nie dawało mi takiej frajdy jak mocne SC. Seria szału nie robi, wiadomo.

Oppozz napisał/a:

To pokażcie jeszcze te seicento bo tu widzę same zegary



To popatrz w 4 sekundzie na 2 planie czy ci się czasem nie przesuwa krajobraz za oknem Słaby wzrok kolego

chudy179 napisał/a:

zaraz postawię mojego starego civica na pustaki i k🤬a zobaczycie jak dobija do setki w 2s.
Na h🤬j takie filmy.
Mógłbym nawet napisać ''wyp🤬alaj z tym'' ale wtedy dostałbym warna. Więc nie napiszę



następny co ma problemy ze wzrokiem...

Converter napisał/a:

ale to nie zmienia faktu że to seicento



I co z tego?

Golf to Golf i nie każdym jeździ przysłowiowy burak

BMW to BMW i nie każdą jeździ Drech.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-08, 20:32
Gosciu wrzucil turbine do silnika w seju i zap🤬la, hmm dziwne. Jezeli nie ingerowal w zawias czy heble, to krzyzyk na droge. Konstrukcja tego auta jest tak jebitnie slaba, ze przekraczac 100 to smierc. Jezli tez nie zmienil tlokow, pierscieni, korby, rozrzadu - silnik padnie moment, bo nie jest przystosowany do zwiekszonek kompresji i mocy.
Zgłoś
Avatar
faba 2013-05-08, 21:08 1
Leitho napisał/a:

Gosciu wrzucil turbine do silnika w seju i zap🤬la, hmm dziwne. Jezeli nie ingerowal w zawias czy heble, to krzyzyk na droge. Konstrukcja tego auta jest tak jebitnie slaba, ze przekraczac 100 to smierc. Jezli tez nie zmienil tlokow, pierscieni, korby, rozrzadu - silnik padnie moment, bo nie jest przystosowany do zwiekszonek kompresji i mocy.



Masz ewidentnie problem z rozumieniem tekstu...

podpis użytkownika

"Mówisz na mnie pener? To jest moje drugie imię, wydziabane mam na szyi to ty tępy sk🤬ysynie!"
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-08, 21:16
up masz ewidentnie problem ze swoim mozgiem
Zgłoś
Avatar
cielakhsb 2013-05-08, 22:26
Masterpiece napisał/a:



T@:
Wydaje mi się, że do licznika nie jest podłączony prędkościomierz a obrotomierz. Zobaczcie jak przy około 80-85km/h buja się strzałka. Musiałby mocno przychamować i dać na gaz i znowu i znowu, ale niesamowicie silny podmuch wiatru, co raczej nie jest możliwe.

Według mnie fake ;]



Jesteś tak pop🤬lony ,że ręce opadają...
W całym internecie chyba nie widziałem głupszego k🤬a postu ;o
To "bujanie się strzałki" to jest strata przyczepności kół

Leitho napisał/a:

Gosciu wrzucil turbine do silnika w seju i zap🤬la, hmm dziwne. Jezeli nie ingerowal w zawias czy heble, to krzyzyk na droge. Konstrukcja tego auta jest tak jebitnie slaba, ze przekraczac 100 to smierc. Jezli tez nie zmienil tlokow, pierscieni, korby, rozrzadu - silnik padnie moment, bo nie jest przystosowany do zwiekszonek kompresji i mocy.



Tak jak napisał @faba ,chyba nie potrafisz czytać
Wyraźnie jest napisane jaki silnik został zastosowany w tym aucie,ale c🤬j nieważne.
Dwa dni temu była matura,to teraz możesz odpocząć trochę od czytania tekstu ze zrozumieniem xd
Zgłoś
Avatar
ethreex 2013-05-08, 22:57
Czym się tu podniecać Bardzo często te silniki wsadzają do cieniasów też. Dużo modyfikacji nie trzeba ale ja jednak wolałbym 1.2 16v. Kolega ma akurat 16v w cientku i idzie jak marzenie
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-08, 22:58
Zostal wsadzony silnik 1,2 8 zaworowy od punto. Tyle, ze zadne punto nie ma silnika 1,2 turbo, grande punto dostalo co prawda silniki z turbodoladowaniem, ale sa one pojemnosci 1,4, takze k🤬a musial sam zalozyc turbo do silnika, takze co wy na to ?

Matura? 6 lat temu
Zgłoś
Avatar
cielakhsb 2013-05-08, 23:14
Leitho napisał/a:

Gosciu wrzucil turbine do silnika w seju



Pomijając fakt,że c🤬jowo napisane,to nie w seju,a właśnie punto
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-08, 23:21
W seju, bo mimo, ze silnik od punto, to jednak zamontowany w seicento, tak?

Pamietaj, ze na testach po gimbazie tez bedziesz mial czytanie ze zrozumieniem
Zgłoś
Avatar
cielakhsb 2013-05-08, 23:39
Leitho napisał/a:

W seju, bo mimo, ze silnik od punto, to jednak zamontowany w seicento, tak?

Pamietaj, ze na testach po gimbazie tez bedziesz mial czytanie ze zrozumieniem



A turbo mogło być zamontowane,kiedy silnik był w punto ,tak ?
Ssij pałe,c🤬jozo.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-09, 1:42
A jaka jest pieśń przy 270 km/h ?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-05-09, 14:46
oj tam, pałujecie na Seicento.
Jeździłem tym gównem do pracy pewien czas (ok 7 km w jedna strone), i na takie odcinki po mieście jest dobrym tanim autkiem. W gazie, za 20 Euro dojeżdżasz do roboty przez 2 tygodnie. Wprawdzie nie ma wspomagania, jest ciasny i niewygodny, nie ma klimy, ale za to wszędzie tym gównem wjedziesz, opłaty za ubezpieczenie, koszty części są śmiesznie niskie, a jak ci paliwa braknie to weźmiesz pod pache i do domu zajdziesz.

Na c🤬j kupować drogi wygodny duży samochód który ma kurewne spalanie, jeżeli ktos potrzebuje auto tylko do dojazdów do pracy na krótkie odcinki po mieście ?

Propsy dla kierowcy za bujanie sie tą trumienką powyżej 140, powyżej każdy większy podmuch wiatru to bezpośrednie zagrożenie życia.

nie jestem jakimś znawcą ale zakucie i uturbienie takiego silniczka to też stosunkowo niewielki koszt (3 razy koszt auta )
a napewno daje w c🤬j frajdy gdy startuje sie spod świateł w mieście
Zgłoś
Avatar
cielakhsb 2013-05-09, 20:15
pisk64 napisał/a:


nie jestem jakimś znawcą ale zakucie i uturbienie takiego silniczka to też stosunkowo niewielki koszt (3 razy koszt auta )
a napewno daje w c🤬j frajdy gdy startuje sie spod świateł w mieście



Zawieszenie odpowiednie,hamulce itp itd...
w takim aucie to 30tys lekko )
Zgłoś