Główna Poczekalnia (2) Soft (6) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:51
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 4 minuty temu
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2015-11-30, 17:21 5
nie wiem, nie znam się na motoryzacji, oko na astygmatyzm cierpi, ale... Ale - tak po mojemu - to autko mogło się rozpędzić do jakiś 60-70km/h... przyj🤬o w inne autko, które stało... nie jechało. stało. stało staniem mniej stabilnym niż np. drzewo. i co? rozj🤬e w drobny mak. jakby byl pasazer, to i on by sie rozj🤬 w drobny mak. podejrzewam, ze jest to samochod stworzony do zap🤬lania w stylu 250km/h, wiec jaka jest nadzieja, ze w przypadku p🤬lniecia przy predkosci miejskiej (to jest 5x mniej niz przeznaczenie auta) nikt nie zgninie?
Zgłoś
Avatar
Syn_Milionera 2015-11-30, 17:31 3
Oj jakby tak stało się z moją Panamerą to chyba bym zapłakał. A nie mam AC wiec nie zapłakał bym.

Cytat:

Czyli jak uszkodzić 3 bardzo drogie samochody jednocześnie.


Akurat amerykańskie samochody w USA nie są takie drogie w porównaniu do ich zarobków.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-11-30, 18:52 3
krubs1, zwróć uwagę, że gość przyj🤬 stosunkowo niewielką powierzchnią w narożnik cięższego samochodu. Cała energia uderzenia skupiła się praktycznie na drzwiach Mustanga, a próg jest nie ruszony. Samochody projektuje się tak, żeby wytraciły energię przy uderzeniu od frontu, boki, czy tył nie jest tak wytrzymały. Po prostu najcześciej pojazdy wpadają na coś przodem. Jeśli jeździsz wyczynowo, istnieje większa szansa, że przyp🤬olisz w coś bokiem, dachem, itd., dlatego w takich autach instaluje się klatki. Ale nawet klatka potrafi pęknąć przy uderzeniu bocznym.
Zgłoś
Avatar
seattle 2015-11-30, 20:44
Shelby na szrot
Zgłoś
Avatar
RockyWood 2015-11-30, 21:11 9
wyklepie się ...ale to dopiero po przewiezieniu w kontenerze w okolice Pomorza apotem na alledrogo siup - import z usa niski przebieg i bezwypadek po prostu igła.
Zgłoś
Avatar
CichaWoda 2015-12-01, 0:26
i tak to już jest stary model
Zgłoś
Avatar
robur69 2015-12-01, 3:13 2
K🤬a, a kola kto skreci do kontry... matol j🤬y... szkoda fury
Zgłoś
Avatar
Bociek 2015-12-01, 7:25 3
@krubs1, to hamburgerowskie auto, a nie makarońskie czy niemieckie, czego się spodziewasz, że przy 250km/h rozpadnie się na dwa kawałki żeby chronić wzmocnioną kabinę pasażerską czy coś?
To tak jak z domami, pomimo że mają tam tornada i inne c🤬je-muje, to dalej budują domki z kartonu
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-12-01, 10:34 7
@krubs1
Samochody z założenia jeżdżą do przodu, więc strefa zgniotu skoncentrowana jest na uderzenia czołowe. Słupki są mega słabe, mają jedynie utrzymać dach w skrajnych przypadkach dach z odrobiną mokrego śniegu i tyle. Dachowanie kończy się obniżeniem auta, uderzenie bokiem kończy się zabiciem pasażerów. Dlatego normalni obeznani w temacie instruktorzy jazdy uczą, że jak musisz awaryjnie hamować to trzymasz kierownice prosto i za c🤬ja nie próbujesz omijać przeszkody, jebniesz to trudno ale jak już musisz to rób to przodem a nie bokiem. A te elementy w pickupie które się pogięły to cienka blacha, która właśnie w takiej sytuacji miała się pogiąć żeby przejąć energię uderzenia. Gdyby ktoś w nim siedział to pewnie nawet by nie poczuł, że coś w niego przyj🤬o.
Zgłoś
Avatar
Wayas 2015-12-01, 11:05
Jakie k🤬a BARDZO DROGIE? Mustang w jUEs end Ej GT500 lub mocniejsze kosztuje w granicach 50 - 55 tys zielonych. Pick up tańszy bo jakies 35 tysiaków.
Zgłoś
Avatar
Aksal 2015-12-01, 11:09
MaximKatowice napisał/a:

krubs1, zwróć uwagę, że gość przyj🤬 stosunkowo niewielką powierzchnią w narożnik cięższego samochodu. Cała energia uderzenia skupiła się praktycznie na drzwiach Mustanga, a próg jest nie ruszony. Samochody projektuje się tak, żeby wytraciły energię przy uderzeniu od frontu, boki, czy tył nie jest tak wytrzymały. Po prostu najcześciej pojazdy wpadają na coś przodem. Jeśli jeździsz wyczynowo, istnieje większa szansa, że przyp🤬olisz w coś bokiem, dachem, itd., dlatego w takich autach instaluje się klatki. Ale nawet klatka potrafi pęknąć przy uderzeniu bocznym.



Dodatkowo zauważ, że uderzenie było na poziomie połowy wysokości drzwi, a głównym elementem konstrukcyjnym jeśli idzie o bok samochodu są właśnie progi i one mają najwyższą sztywność - w tym wypadku próg został całkowicie ominięty.
Zgłoś
Avatar
czerczil 2015-12-01, 11:14
też mi wielka szkoda, pan Kazek wyklepie jedną rączką
Zgłoś
Avatar
firestone89 2015-12-01, 11:48
A te mustangi to nie mają poduszek??
Zgłoś
Avatar
pio075 2015-12-01, 11:49 9
nepster napisał/a:

@krubs1
Samochody z założenia jeżdżą do przodu, więc strefa zgniotu skoncentrowana jest na uderzenia czołowe. Słupki są mega słabe, mają jedynie utrzymać dach w skrajnych przypadkach dach z odrobiną mokrego śniegu i tyle. Dachowanie kończy się obniżeniem auta, uderzenie bokiem kończy się zabiciem pasażerów. Dlatego normalni obeznani w temacie instruktorzy jazdy uczą, że jak musisz awaryjnie hamować to trzymasz kierownice prosto i za c🤬ja nie próbujesz omijać przeszkody, jebniesz to trudno ale jak już musisz to rób to przodem a nie bokiem. A te elementy w pickupie które się pogięły to cienka blacha, która właśnie w takiej sytuacji miała się pogiąć żeby przejąć energię uderzenia. Gdyby ktoś w nim siedział to pewnie nawet by nie poczuł, że coś w niego przyj🤬o.


To teraz doj🤬eś. Słupki są akurat bardzo sztywne jeśli chodzi o nacisk na nie z góry, a jakiekolwiek dachowanie nie kończy się obniżeniem auta.
Auto dość mocno się złożyło bo przyjęło uderzenie w połowie wysokości słupka gdzie jest on najmniej sztywny, dodatkowo pickup stał "na hamulcu", no i nie była to jakaś navara tylko RAM 1500 który waży jakieś 2600kg.
A już p🤬lenie o tym że nawet by nie poczuł uderzenia w tył które złożyło kawałek paki i obróciło 2,5t żelaza zachowaj dla siebie...
Z oczywistych względów uderzenie bokiem przynosi większe ryzyko obrażeń, ale poza jakimiś niefortunnymi zdarzeniami jak tutaj takie uderzenia nie kończą się tragicznie (chyba, ze komuś uda się uderzyć bokiem z prędkością 100km/h wtedy będzie słabo).
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem