Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Skoda Fabia VRS
Ludomir • 2010-11-04, 23:49
Wściekła reklama nowej Fabii

podpis użytkownika



Widzisz źdźbło w oku bliźniego, a belki w swojej dupie nie zauważasz.
Zgłoś
Avatar
mcmt 2010-11-07, 20:43
SQT napisał/a:

taa, oczwyście jesteś głównym inżynierem i wszystko wiesz...


Jestem uzytkownikiem.

LegendarnyZiom napisał/a:

Ty chyba dalej nie czaisz co ja do Ciebie piszę. BMW serii 1 nigdy nie miało być sportowym samochodem i nie będzie nim nigdy, nawet pod nazwą M1. Tak samo ze skodą Fabią i wersją VRS. Co z tego, że w obydwu zmienią zawias, silnik itp skoro buda dalej zostaje ta sama?


Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu W M3 kombinowali ze zbiornikiem paliwa, dla lepszego wywazenia auta. Aktualnie sa nawet wskazania przy jakim poziomie paliwa powinno robic sie okrazenie pomiarowe. W nowym M5 przewidziany jest pracujacy aerodynamicznie przedni zderzak, bo nie jestem pewien czy tak bylo w poprzednich modelach.
Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.

podpis użytkownika

4.8L V8
BMW Klub Polska member
Zgłoś
Avatar
zonk 2010-11-07, 23:08
@up, drogi użytkowniku. Wszystko sprowadza się do tego że uważasz że jesteś bogiem motoryzacji a na razie tylko pajacujesz. Swoją drogą zachowujesz się jak stereotypowy posiadasz bmw: "Moje auto jest najlepsze, znam się najlepiej, nikt mi nie podskoczy kto ma inne zdanie to wyp🤬alać(...)"

Dziękuję, dobranoc.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2010-11-07, 23:24
Ale śliczne spamowisko sobie tutaj urządziliście ^^
Zgłoś
Avatar
~LegendarnyZiom 2010-11-07, 23:27
mcmt napisał/a:


Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu W M3 kombinowali ze zbiornikiem paliwa, dla lepszego wywazenia auta. Aktualnie sa nawet wskazania przy jakim poziomie paliwa powinno robic sie okrazenie pomiarowe. W nowym M5 przewidziany jest pracujacy aerodynamicznie przedni zderzak, bo nie jestem pewien czy tak bylo w poprzednich modelach.
Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.



Fabia VRS również dostała nowe ospoilerowanie, zderzaki i dyfuzor, które są bardziej aerodynamiczne. Może nie aktywne, bo to Skoda a nie BMW, i kosztuje 3x mniej. W dalszym ciągu jednak M5 to luksusowa limuzyna o podwyższonych osiągach, M3 to GT a M1 będzie szybkim miejskim kompaktem. O ile w ogóle będzie, bo wątpię aby zyskał rzesze klientów. Przykładem auta czysto sportowego jest np Lotus Exige, gdzie od samego początku był on pomyślany jako samochód sportowy.
Zgłoś
Avatar
mcmt 2010-11-08, 9:56
Diabel twki w prowadzeniu. Jest ogromna roznica pomiedzy 5er zwyklym a M5 i nie wazne, ze jest to limuzyna - jest zmodyfikowana w takim stopniu, ze w niektore zakrety potrafi przejechac o 40km/h szybiej (co nie znaczy, ze zwykle 5er sie w zakrecie slimaczy). W M3 roznica jest tym wieksza. Podobnie jest z mercedesami i AMG.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.

podpis użytkownika

4.8L V8
BMW Klub Polska member
Zgłoś
Avatar
czuly_barbarzynca 2010-11-08, 18:51 1
ta fabia to hit sezonu, pininfarina design!!! genialne auto - pokonac je moze tylko renault thalia WRX F1 na alusach! no moze jeszcze dełu espero wujka staszka (z podtlenkiem LPG i karbonowymi nakladkami na popielniczki) tez by dalo rade
Zgłoś
Avatar
~LegendarnyZiom 2010-11-08, 20:03
mcmt napisał/a:

Diabel twki w prowadzeniu. Jest ogromna roznica pomiedzy 5er zwyklym a M5 i nie wazne, ze jest to limuzyna - jest zmodyfikowana w takim stopniu, ze w niektore zakrety potrafi przejechac o 40km/h szybiej (co nie znaczy, ze zwykle 5er sie w zakrecie slimaczy). W M3 roznica jest tym wieksza. Podobnie jest z mercedesami i AMG.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.



Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2010-11-09, 13:08
Moim zdaniem co byście nie napisali o przyśpieszeniu z zacięciem rajdowym to i tak najważniejsza jest bezawaryjność, tania eksploatacja i ergonomia/ekonomia jazdy. Przy każdej wizycie na stacji portfel płacze.
Zgłoś
Avatar
mcmt 2010-11-09, 18:30
LegendarnyZiom napisał/a:



Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.


Wow, bolidem F1 tez nie sa. Do aut ciezarowych tez nie naleza.
Sport cars: en.wikipedia.org/wiki/Sport_car
Sport sedans: en.wikipedia.org/wiki/Sports_sedan

podpis użytkownika

4.8L V8
BMW Klub Polska member
Zgłoś
Avatar
czuly_barbarzynca 2010-11-09, 19:23
ALTON napisał/a:

i tak najważniejsza jest tania eksploatacja


oczywiscie dla nabywcy modelu VRS albo BMW M xyz priorytetowa sprawa to tania eksploatacja

PS
co to jest "przyspieszenie z zacieciem rajdowym" ???? oraz "ergonomia/ekonomia jazdy" ???
Zgłoś
Avatar
mcmt 2010-11-10, 0:12
ALTON napisał/a:

i tak najważniejsza jest bezawaryjność, tania eksploatacja i ergonomia/ekonomia jazdy. Przy każdej wizycie na stacji portfel płacze.


Jedym slowem najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie jest rower Alton...

podpis użytkownika

4.8L V8
BMW Klub Polska member
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2010-11-10, 17:07
Napisałem ogólnikowo a nie w odniesieniu do aut, na temat których toczycie spory.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2010-11-19, 0:31
Śkoda, że taka ch*jowa nazwa. Poza tym coool i respect.
Zgłoś