

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
taa, oczwyście jesteś głównym inżynierem i wszystko wiesz...
Jestem uzytkownikiem.
Ty chyba dalej nie czaisz co ja do Ciebie piszę. BMW serii 1 nigdy nie miało być sportowym samochodem i nie będzie nim nigdy, nawet pod nazwą M1. Tak samo ze skodą Fabią i wersją VRS. Co z tego, że w obydwu zmienią zawias, silnik itp skoro buda dalej zostaje ta sama?
Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu

Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.
Diabel twki w prowadzeniu. Jest ogromna roznica pomiedzy 5er zwyklym a M5 i nie wazne, ze jest to limuzyna - jest zmodyfikowana w takim stopniu, ze w niektore zakrety potrafi przejechac o 40km/h szybiej (co nie znaczy, ze zwykle 5er sie w zakrecie slimaczy). W M3 roznica jest tym wieksza. Podobnie jest z mercedesami i AMG.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.
Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.

Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.
Wow, bolidem F1 tez nie sa. Do aut ciezarowych tez nie naleza.
Sport cars: en.wikipedia.org/wiki/Sport_car
Sport sedans: en.wikipedia.org/wiki/Sports_sedan
i tak najważniejsza jest tania eksploatacja
oczywiscie dla nabywcy modelu VRS albo BMW M xyz priorytetowa sprawa to tania eksploatacja

PS
co to jest "przyspieszenie z zacieciem rajdowym" ???? oraz "ergonomia/ekonomia jazdy" ???
i tak najważniejsza jest bezawaryjność, tania eksploatacja i ergonomia/ekonomia jazdy. Przy każdej wizycie na stacji portfel płacze.
Jedym slowem najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie jest rower Alton...


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie