Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 24 minuty temu
Skoda Octavia vs GT-R
konto usunięte • 2012-12-07, 19:49
octavia RS 1.8T FWD.. specyfikacja nieznana


Vs R8
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
~Velture 2012-12-08, 5:00
Bo GTR i R8 jadą pod wiatr a octavia z wiatrem.

podpis użytkownika

Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 5:50
Tylko że na takim Nurburgring'u, po pierwszym zakręcie, ta Skoda już więcej by nie zobaczyła tego GTR'a
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 8:49
@lukaszdzi tu chodzi o pasję a nie ilość włożonych pieniędzy
Zgłoś
Avatar
Fx12 2012-12-08, 9:09
Nie ma takiej opcji żeby Octavią wziąć GT-R`a. Każdy kto widział na oczy dane liczbowe jakimi dysponuje to auto, każdy kto miał okazję widzieć na torze co to potrafi i jak ogromny potencjał ma trakcja w tym 4-ro napędowym !! aucie będzie miał świadomość iż jest to fura mogąca rywalizować z czołówką najlepszych super-sportowych samochodów świata. Bo nie sztuką jest wsadzić 1000KM pod maskę... sztuką jest przenieść tą moc na koła i uczynić z niej przyspieszenie. A tą właśnie sztukę inż. z Nissana w modelu GT-R opanowali do perfekcji.
Zgłoś
Avatar
kylu 2012-12-08, 10:05
Z 1.8 T da się ogarnąć spokojnie około 700 hp ale to jest silnik tylko na 10-20 tys kilometrów. Znajomy miał corrado 640 hp i silnik pożył tylko 10 tys km. Takie żyłowanie silnika żeby jeździł po normalnej drodze nie ma zbytniego sensu. A tak dla znawców których tu widać nie brakuje GTR'a można wziąć z pakietem Switzera 1040 hp i wtedy mało który samochód ma start. To tyle a wy dalej jarajcie się skodą
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 11:08 4
kylu napisał/a:

Z 1.8 T da się ogarnąć spokojnie około 700 hp ale to jest silnik tylko na 10-20 tys kilometrów. Znajomy miał corrado 640 hp i silnik pożył tylko 10 tys km. Takie żyłowanie silnika żeby jeździł po normalnej drodze nie ma zbytniego sensu. A tak dla znawców których tu widać nie brakuje GTR'a można wziąć z pakietem Switzera 1040 hp i wtedy mało który samochód ma start. To tyle a wy dalej jarajcie się skodą



oj nie przesadzaj już - 500konny Passat B5FL z takim silnikiem jeździ już od 2ch lat u znajomego w Olsztynie i radzi sobie całkiem nieźle - ale trzeba w niego włożyć masę kasy by był bezawaryjny - co z tego że wymienisz turbinę, wstawisz większy IC i zrobisz program, skoro nie zakujesz silnika ...

Switzera powiadasz - tak to się można licytować jak dzieci do usranej śmierci - ja mogę zamówić Skodę z stoma silnikami od czołgu T34 będzie jeszcze mocniejszy ...

Neuromancer_PL napisał/a:

Tylko że na takim Nurburgring'u, po pierwszym zakręcie, ta Skoda już więcej by nie zobaczyła tego GTR'a



następny porównywacz - na torze to niech sobie GTR pogania się z bolidem F1 - wynik z góry wiadomy. Wielkie mi porównania .. phi ...

Skoro idziemy dalej waszym porównywaniem to: dlaczego GTR nie ściga się w prawdziwych rajdach jak WRC? Przecież to taka zajebiście szybka maszyna, taka zwrotna, że na torze Nurburblablaniemcy wszystkich odstawia - aaa bo mało gdzie na ulicy można znaleźć drogi takie, jak te tory.

Kurde - nie próbuję udowodnić wyższości Skody nad Nissanem - GTR to zajebisty samochód sportowy - marzenie niejednego faceta (moje także). Octavia to najlepiej sprzedająca się w Polsce rodzinna puszka. Tu nie ma co porównywać. Docenić natomiast warto w jaki sposób chłop wykręcił tą rodzinną konserwę, że dotrzymuje kroku sportowemu autu. Właśnie miny takich malkontentów jak WY fajnie się ogląda na światłach - gdy taki niepozorny Golf, Skoda, Honda Civic czy Toyota Starlet objeżdża GTRy, AMG czy M5 ...
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 12:19
wolałbym juz te 3,6 v 6 zaturbic, taniej by wyszlo, albo te 2,3 20v albo vr6
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 13:20
Marshal napisał/a:

Sam mam vRS - tyle ze 2.0 benzyna to ma 200 koni tylko, max co lecialem to 250, ale nie mialbym szans z GT-Rem bo to przeciez ma 2.5 razy wiecej mocy...
Z tego co wiem to mozna chipowac i zmieniac niektore czesci ale to tak do 300-350 koni nie wiecej. Potem to juz nie jest oplacalne - bo za ta kase mozna sobie wtedy kupic Skyline czy inne autko typowo sportowe


to jednak mało wiesz

btw
w polsce mamy piekna octe made by Rogalotti.
tam jest sie czym podniecać bo przabudowa jest kompletna
enjoy: racingforum.pl/index.php?showtopic=73917&st=160
nie mniej jednak lubie niepozorne wozidła.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 13:41
Ze skody to ma tylko emblemat
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 13:49 1
Nie pozorne wozidła są spoko - Zauważcie, trzy rzeczy, nie startują z postoju - skodzina ma prawdopodobnie bardzo słabą trakcję - dlatego na 1/4 przegra. ( sam brałem się z CR-X 790kg, z postoju bez szans, z ruchu od około 40km/h - bez problemu ). Ktoś dobrze zauważył, że w GT-R przeniesienie mocy na koła wraz z trakcją jest perfekcyjne. Kolejna rzecz: Nie wiem dlaczego 1.8T, turba w ogóle nie słychać - pewnie zastosowany jest powrót z zaworu PPV ( nie pamiętam na 100% ) do dolotu, jednak przy takiej mocy ciśnienie na turbo musi mieć grubo ponad 2 bar, a te zawory takich ciśnień normalnie nie wytrzymują. Tutaj potrzebny jest dobry HKS / greddy / ewentualnie hybryda, który utrzyma ciśnienie w okolicy 3-3.5 bar ( garrett GTX 30/35 takie dają ). Inna sprawa, że 1.8 średnio zasili taką turbinę, chociaż dla GTX30 podają, że 1.8 wystarczy ( dodamy do tego brak ograniczenia obrotów i uzyskamy odpowiednią ilość gazów ), a da ciśnienie do 3.5 bar i na taką sprężarkę bym stawiał w tym zestawie. I ostatnia rzecz - koleś kręci grubo ponad 7k obrotów - więc na pewno jest kuty + dobre wtryski, gdzieś w okolicy 850cc.

Dla mnie skoda jeżeli ma ten silnik, co podał autor wygląda to mniej/więcej tak:
1.8 kute + myślę, że minimalnie rozwiercone
GTX30,
siemens-deka 850cc
Dobry intercooler, OCT, + ic do oleju ( przy takich obrotwach może nawet 2 )
ecumaster 3
Oczywiście pełen przelot w wydechu.
Skrzynia samoróbka

Koszt zabawy oceniłbym na jakieś 30-40k pln + koszt wozu, oczywiście.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 14:24
sadam napisał/a:


to jednak mało wiesz

btw
w polsce mamy piekna octe made by Rogalotti.
tam jest sie czym podniecać bo przabudowa jest kompletna
enjoy: racingforum.pl/index.php?showtopic=73917&st=160
nie mniej jednak lubie niepozorne wozidła.



Błagam Cię usuń link z swojego postu,ponieważ na sadisticu myślę że około 25% użytkowników nie pokończyła jeszcze gimnazjów i nie chce mi się czytać na forum tematy typu:Mam do ściągnięcią z UK Ferrari tylko że anglik,ile by kosztowała przykładka?,Mam do wydania 500 tyś jakie auto sportowe mi polecacie?Jeżeli zależy ci żeby to forum nie zostało zapełnione gimbusami które mają jeszcze siano w głowie poprostu zrób to!
Zgłoś
Avatar
Mathek 2012-12-08, 14:59
Podobna Octavia była na tegorocznym SCP na Muchowcu. Dymała wszystkich na Dragu...
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-08, 15:44
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
nerfy 2012-12-08, 16:36
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-12-09, 0:40
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem