

Jako "ekspert" i posiadacz Tesli model 3 Performance się wypowiem: do srodka wchodzi sie przez przez drzwi. Jest ich piec, kazdym da rade wsiasc do srodka, ja zazwyczaj uzywam prawych przednich drzwii (od strony kierowcy - mieszkam w UK), ale na upartego mozesz wsiadac przez tylne jesli chcesz.
Jak tym jeździć: normalnie, tak samo jak twoim Matizem w LPG, tylko że nie masz pedalskiej gałki do masowania w środkowej konsoli i jest też o jednego pedała mniej. Brak jazgotu sinlnika na pół miasta rekompensuje 500 koni mechanicznych mocy oraz 660 niutonometrów momentu obrotowego dostępnych od zero rpm, co sprawia że wygrywasz na wszystkich światłach, niemalże się teleportujac a "setka" tudzież 60 mil pojawia się na wyświetlaczu po 3 sekundach, Na autostradzie zmiana prędkości z 70 do 90 mil na godzinę to kwestia paru sekund a nie dni kalendarzowych, jak to jest w twoim przypadku. Ogólnie to jeżdżąc tym jest mi niemalże żal kierowców spalinowek. Niemalże, bowiem zawsze sobie przypominam o tym że to zawistne małostkowe p🤬deczki, które koniecznie muszą wypalić swoją comiesięczną tonę gazów cieplarnianych, swoje domy ogrzewają spalając platikowe butelki z kaucja, jeżdżąc muszą kniecznie masować te swoje gałki na wysoki połysk, a jak ich gaszę jak pety na światłach to jeszcze potrfia mi się popłakać że im zniszczyłem ego.
Na chvj ci 500 koni, jak i tak musisz jeździć 50/h.
Na chvj ci 500 koni, jak i tak musisz jeździć 50/h.
Zeby sprawnie i bezpiecznie wyprzedzac pedalarzy.
Taki stary suchar: "wnuczka biegła jak strzała, babcia szczała jak biegła".No przeciął jak strzała aż "ł" zgubił po drodze czego nie rozumiesz ? 😅
Jako "ekspert" i posiadacz Tesli model 3 Performance się wypowiem: To zależy. XD Typ sam prowadził auto (gdyby miał włączony adaptive cruise control z lane assist, bo by tak nie skończył), widocznie miał wyłączone hamowanie awaryjne (też mam to wyłączone, bo kilka razy mi auto przyhamowało niepotrzebnie i mogło by to spowodować więcej szkód niż potencjalnych korzyści).
Co do samego hamowania - był trochę rozpędzony, samochód waży 1800kg, a światła stop w Tesli palą się nie tylko kiedy naciskasz na hamulec ale także po zdjęciu nogi z gazu, w momencie kiedy włącza się z automatu hamowanie regeneracyjne - czyli takie powiedzmy hamowanie silnikiem. Jest to jednak hamowanie dosyć słabe. Myślę że to właśnie mogło się tu stać - kierowca mógł nawet nie wcisnąć pedału hamulca.
co tu dużo pisać .... moja 2 tonowa kolumbryna ma lepsze heble
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie