Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
e................6 2012-09-12, 23:44
MArcin911 napisał/a:



Szmelcwagenowiec



Nie za to lepiej pochwalić panów z BMW i JDMowców tzn Rice boyów

Quazzami napisał/a:



Skrzynie biegów przenoszą moment obrotowy, nie moc.

Któraw waży wc🤬j dużo (przecież to praktycznie dwie skrzynie biegów). Masa się liczy. I nie p🤬l, że w F1 są stosowane takie same skrzynie co w volksdeutschwagenach, bo wtedy te gównoszroty kosztowałyby w c🤬j więcej. Rozwiązanie to samo ale wykonanie już nie.
Manual rulez!



chodzi mi o to właśnie że rozwiązanie to zapoczątkował vw w dsg i nie tylko w vw sa one montowane ( niektóre skrzynie są całkiem inne lecz pomysł zaczerpnięty z dsg ,

a co do kolegi który nie wie czemu " jaram " sie Veyronem ,.. nie jaram się nim , poprostu wspomniałem jedynie że w tym modelu jest dsg ; >
Zgłoś
Avatar
MArcin911 2012-09-18, 10:23 1
endriuksp666 napisał/a:


Nie za to lepiej pochwalić panów z BMW i JDMowców tzn Rice boyów


Mam Citroena więc j🤬 BMW i JDM (chociaż JDM zły nie jest )

podpis użytkownika

* Avatar tego użytkownika został wyłączony przez administratora lub moderatora forum
Zgłoś
Avatar
P................k 2012-10-19, 20:23
Mechanizm zmiany biegów nie zmienił się od 100 lat, wymyślili co prawda modyfikacje pozwalające na łatwiejsze przerzucanie.
Kiedyś w starych autach np. żuk, warszawa, stary ciapek takich modów nie było i człowiek się p🤬lił w pocie czoła, bo występowało tylko zabezpieczenie w skrzyni biegów z zajebiście mocną sprężyną by w momencie "wytłuczenia/zużycia" się trzpieni nie można było wrzucić 2ch biegów na raz.
Zgłoś