


MArcin911 napisał/a:
Szmelcwagenowiec![]()
Nie za to lepiej pochwalić panów z BMW i JDMowców tzn Rice boyów
Quazzami napisał/a:
Skrzynie biegów przenoszą moment obrotowy, nie moc.
Któraw waży wc🤬j dużo (przecież to praktycznie dwie skrzynie biegów). Masa się liczy. I nie p🤬l, że w F1 są stosowane takie same skrzynie co w volksdeutschwagenach, bo wtedy te gównoszroty kosztowałyby w c🤬j więcej. Rozwiązanie to samo ale wykonanie już nie.
Manual rulez!
chodzi mi o to właśnie że rozwiązanie to zapoczątkował vw w dsg i nie tylko w vw sa one montowane ( niektóre skrzynie są całkiem inne lecz pomysł zaczerpnięty z dsg ,
a co do kolegi który nie wie czemu " jaram " sie Veyronem ,.. nie jaram się nim , poprostu wspomniałem jedynie że w tym modelu jest dsg ; >
endriuksp666 napisał/a:
Nie za to lepiej pochwalić panów z BMW i JDMowców tzn Rice boyów
Mam Citroena więc j🤬 BMW i JDM


podpis użytkownika
* Avatar tego użytkownika został wyłączony przez administratora lub moderatora forum
Mechanizm zmiany biegów nie zmienił się od 100 lat, wymyślili co prawda modyfikacje pozwalające na łatwiejsze przerzucanie.
Kiedyś w starych autach np. żuk, warszawa, stary ciapek takich modów nie było i człowiek się p🤬lił w pocie czoła, bo występowało tylko zabezpieczenie w skrzyni biegów z zajebiście mocną sprężyną by w momencie "wytłuczenia/zużycia" się trzpieni nie można było wrzucić 2ch biegów na raz.
Kiedyś w starych autach np. żuk, warszawa, stary ciapek takich modów nie było i człowiek się p🤬lił w pocie czoła, bo występowało tylko zabezpieczenie w skrzyni biegów z zajebiście mocną sprężyną by w momencie "wytłuczenia/zużycia" się trzpieni nie można było wrzucić 2ch biegów na raz.