

Swoją drogą typo z audi nawet nie hamował. Szkoda tylko kierowcy ciężarówki, który będzie miał w głowie 2 ofiary.
Gościu, co ty p🤬lisz? hamował mało hebli mu nie wyj🤬o. Możliwe również, że coś ćpał:
"Sekcja zwłok wykaże, czy 25-letni kierowca audi, które we wtorek późnym wieczorem roztrzaskało się na iveco Poczty Polskiej, był pod wpływem marihuany. W rozbitym pojeździe bowiem zabezpieczono dilerki z niewielką ilością suszu prawdopodobnie konopi indyjskich. Stan trzeźwości 25-latka może wytłumaczyć prędkość, jaką poruszało się audi. Śledczy nie mają wątpliwości - była olbrzymia. Świadczą o tym ślady hamowania mierzące około 80 metrów i siła z jaką rozpędzony samochód uderzył w iveco. Sporo większy od audi samochód Poczty Polskiej został poderwany z asfaltu i przesunięty o kilka metrów. Niewątpliwie 25-latek pędził, ale najprawdopodobniej to kierowca półciężarówki wymusił pierwszeństwo."
Sporo większy od audi samochód Poczty Polskiej został poderwany z asfaltu i przesunięty o kilka metrów. Niewątpliwie 25-latek pędził, ale najprawdopodobniej to kierowca półciężarówki wymusił pierwszeństwo."
Policyjne p🤬lenie o Szopenie, jak zaczynał manewr kierowca ciężarówki to pewnie audi było ledwo widoczne na horyzoncie,więc trudno tu mówić o wymuszeniu, co z resztą wynika z filmu gdzie widać gdzie walnęło, ciężarówka jadąc stosunkowo wolno prawie zdążyła wykonać manewr, więc ta audica musiała być daleko że tak zap🤬lając jeszcze zdążyła walnąć w ciężarówkę. Myślę że biegły wybroni kierowcę bo po filmie można obliczyć jak daleko była w momencie rozpoczynania manewru, a wizja lokalna pewnie wykaże czy była szansa ją dostrzec.
Tu masz racje niestety u nas nie patrzą na to kto ile zap🤬lał tylko kto na jakiej ulicy był czy miałeś pierwszeństwo czy na Trójkącie ... to jest sp🤬olone możesz jeżąc w terenie zabudowanym 300 km na godzinne wyk🤬ic w typa co wyjechał z trójkąta i to jest jego wina nie Twoja ... a to ze sp🤬oliles komuś życie no cóż
Nie prawda. Policja idzie na łatwiznę ale sądy biorą pod uwagę prędkość uczestników.
podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.-Ernest Hemingway
***** ***
Nie prawda. Policja idzie na łatwiznę ale sądy biorą pod uwagę prędkość uczestników.
No i co z tego, dadzą mu 500 zł mandatu za przekroczenie prędkości pośmiertnie?
I tak przyklepią winę temu w ciężarówce bo nie zauważył jak 2 kilometry dalej ktoś zap🤬la
Właśnie miałem dać filmik z tego wypadku, ale już jest. No cóż, wina chyba wiadomo po czyjej stronie, ewidentnie. I jak ja to zwę, po prostu selekcja naturalna. To i tak że to nie BMW.
Jakiś Hard z tego zdarzenia ?
jaka selekcja naturalna k🤬a?
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco

tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
Tak wymusił, ale jak swoje życie powierzasz innym to długo nie pożyjesz. Jechał by z w miarę normalną prędkością to ciężarówka by nie podskoczyła po długim hamowaniu.
jaka selekcja naturalna k🤬a?
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
Droga hamowania 80m, przy uderzeniu 140km/h na liczniku czyli musiał jechać około 180-200km/h.
Od rozpoczęcia manewru przez kierowce IVECO do uderzenia minęło 6s więc Audi znajdowało się prawie 400m od skrzyżowania (przy prędkości 70km/h pokonanie tej odległości to 20 sekund).
Przed skrzyżowaniem jest delikatny zakręt, który dodatkowo utrudnia widoczność, kierowca IVECO nie miał prawa widzieć Audi.
Osoby jadące po mieście 200km nie mają wyobraźni i same proszą się o śmierć, dodatkowo zagrażając innym ludziom, szkoda bo chłopak 25 lat nie wiózł swojej dupy tylko podwoził córkę konkubiny, dziewczyna raczej niczemu nie zawiniła.
Dodatkowo gdy sygnalizacja jest uszkodzona i mruga na pomarańczowo lub jest wyłączona, na skrzyżowaniu obowiązują przepisy ruchu jak bez sygnalizacji - zakaz wyprzedzania itp (znajdują się tam 3 pasy, musiał wyprzedzić inne auta z prawej).
Zdjęcie pokazuje mniej więcej gdzie znajdowało się Audi w momencie gdy kierowca IVECO zaczął manewr skrętu.

jaka selekcja naturalna k🤬a?
tirowiec wymusił a ty pieszesz o selekcji no chyba, że zmarł ten z Iveco
czyli jak by na tym skrzyżowaniu jechało Kawasaki H2R z prędkością 400km/h to tez byś my mówili o wymuszeniu? tak usprawiedliwiajmy jeszcze idiotów za to że są idiotami. tak własnie działa i myśli lewactwo.

Swoją drogą typo z audi nawet nie hamował. Szkoda tylko kierowcy ciężarówki, który będzie miał w głowie 2 ofiary.
Jak nie hamował, jak dym spod opon szedł. Okulary przetrzyj.

. Policja idzie na łatwiznę ale sądy biorą pod uwagę prędkość uczestników.
Sądy biorą pod uwagę materiał dowodowy, który zgromadzi policja i prokuratura. Poza tym, ciekawe jaki był stan tego Audi jak w standardzie powinno mieć ABS, a na filmie widać jak leci na zablokowanych kołach.
a na filmie widać jak leci na zablokowanych kołach.
Nie dość, że jesteś poj🤬y na co dzień, to teraz wyskoczyłeś jak jakiś poj🤬y CSI. Gdzie ty k🤬a wyraźnie koła widzisz na tym filmie aby takie tezy wrzucać?
Wg. kalkulatora - bez czasu reakcji kierowcy i hamulców przy max wydajnym hamowaniu, czyli skrajne minimum to jakieś 150km/h:
Bez czasu reakcji to są c🤬ja warte obliczenia. Przy "marnych" 100 km/h uwzględniając czas reakcji droga hamowania rośnie prawie dwukrotnie.