Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Amenoo 2020-11-15, 21:49
ellsworth napisał/a:

Bez czasu reakcji to są c🤬ja warte obliczenia. Przy "marnych" 100 km/h uwzględniając czas reakcji droga hamowania rośnie prawie dwukrotnie.



Co nie zmienia faktu, że droga hamowania wynosiła 80m, do tego nie potrzeba czasu reakcji wystarczą ślady na drodze.
Hamowanie 80m + dzwon przy prędkości ponad 100km/h (podobno 140km/h miało Audi) pokazuje, że musiał jechać zdrowo ponad 150km/h (prawdopodobnie 180-200km/h).
Zgłoś
Avatar
Chowek92 2020-11-15, 22:20
Juzwa napisał/a:

"Dwie młode osoby - 19-letnia kobieta i 25-letni mężczyzna - zginęły w wypadku" Wszystko jasne, młodzi debile.
Ciekawe czyja wina. Czy kierowcy ciężarówki, czy tego w Audi?
Coś tam się pochrzaniło z sygnalizacją świetlną, ale to nie usprawiedliwia szybkości z jaką zap🤬lał ten cep w Audi.



Audi mogło jechać sobie w tym przypadku nawet z dozwoloną prędkością i musiałoby hamować z powodu manewru dostawczaka co oznacza wykroczenie ze strony kierowcy dostawczaka. To że była wysoka prędkość i brak czasu na reakcje w tym przypadku to osobna sprawa.
Zgłoś
Avatar
ante_up 2020-11-16, 0:34
źródło: facebook

Widział ktoś więcej zdjęć gdzieś?
Zgłoś
Avatar
michal190386 2020-11-16, 0:55
Amenoo napisał/a:

Droga hamowania 80m, przy uderzeniu 140km/h na liczniku czyli musiał jechać około 180-200km/h.
Od rozpoczęcia manewru przez kierowce IVECO do uderzenia minęło 6s więc Audi znajdowało się prawie 400m od skrzyżowania (przy prędkości 70km/h pokonanie tej odległości to 20 sekund).
Przed skrzyżowaniem jest delikatny zakręt, który dodatkowo utrudnia widoczność, kierowca IVECO nie miał prawa widzieć Audi.
Osoby jadące po mieście 200km nie mają wyobraźni i same proszą się o śmierć, dodatkowo zagrażając innym ludziom, szkoda bo chłopak 25 lat nie wiózł swojej dupy tylko podwoził córkę konkubiny, dziewczyna raczej niczemu nie zawiniła.
Dodatkowo gdy sygnalizacja jest uszkodzona i mruga na pomarańczowo lub jest wyłączona, na skrzyżowaniu obowiązują przepisy ruchu jak bez sygnalizacji - zakaz wyprzedzania itp (znajdują się tam 3 pasy, musiał wyprzedzić inne auta z prawej).
Zdjęcie pokazuje mniej więcej gdzie znajdowało się Audi w momencie gdy kierowca IVECO zaczął manewr skrętu.



szczegolowo to opisales mordo szacunek

Rebeliant napisał/a:


21



widac mordo idzie prosto na blokadzie gruz mial odlaczony abs dobrze chlopak gada pewnie nawet nie wiedzial ze ma wyj🤬y abs taki to byl kierowiec mistrz prostej
Zgłoś
Avatar
polakwrocek 2020-11-16, 1:16
Wina kierowcy ciężarówki.
Ale to zap🤬lająca osobówka nie dała nikomu szansy na reakcję.
Takie zap🤬lanie przez miasto to tylko proszenie się o wypadek.
Zgłoś
Avatar
narwany_rzeznik 2020-11-16, 9:11
Wina może być obopólna, policja może orzec niedostosowanie prędkości do warunków na drodze typkowi z audi. Chociaż jak poczta Polska to Zbyszek ogarnie i kierowca będzie ułaskawiony
Zgłoś
Avatar
eMCeONe 2020-11-17, 20:53
Juzwa napisał/a:

"Dwie młode osoby - 19-letnia kobieta i 25-letni mężczyzna - zginęły w wypadku" Wszystko jasne, młodzi debile.
Ciekawe czyja wina. Czy kierowcy ciężarówki, czy tego w Audi?
Coś tam się pochrzaniło z sygnalizacją świetlną, ale to nie usprawiedliwia szybkości z jaką zap🤬lał ten cep w Audi.



W takich przypadkach zadaję sobie dosyć poważne pytanie nt. wagi powodowanych wykroczeń. Z jednej strony gdyby typ zap🤬lał dalej i nic mu nie wyjechało. To byłby zap🤬lającym debilem. Z drugiej zaś kierowca dostawczaka pop🤬lił klasę pojazdu żółwia z ferrari, zarzucił do ćwierćmózgu informacje "zdążę" i wymusił pierwszeństwo również z pełną świadomością. Zbyt wiele razy jadąc "przepisową 60'tką", debile w pierdzidłach z milionowym stażem za kółkiem wymuszali mi pierwszeństwo, żeby postawić się po stronie typka z dostawczaka. C🤬j w dupę kierowcom bez mózgu.
Zgłoś
Avatar
e................s 2020-11-18, 4:24
Szkoda w sumie pasażera. Jedyny wpływ jaki miała ta osoba na sytuację, to wybór osoby, do której samochodu wsiada
Zgłoś
Avatar
misiek.bogiem 2020-11-20, 19:08
Mam nadzieję, że IVECO nie wiozło nowych PS5.
Zgłoś