

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


To już wiem czemu Francuzi nie walczyli podczas II Wojny Światowej w powietrzu.
...na ziemi,wodzie i pod wodą...

...na ziemi i pod wodą...![]()
Właśnie miałem to dopisać



Szkoda machiny, ale mieli kasę na rekonstrukcję/odbudowę to naprawią. Winna była za miękka gleba.
Właśnie do takiej gleby Spitfire był przystosowany. Szkoda pięknej maszyny z silnikiem Rolls-Royce Griffon. W sumie to Spity, a zwłaszcza wersje z kroplową owiewką i silnikami griffon (miały dłuższe nosy niż wersje z silnikami merlin więc wyglądały jeszcze smuklej) to najładniesze myśliwce okresu Drugiej Wojny Światowej.
Właśnie do takiej gleby Spitfire był przystosowany. Szkoda pięknej maszyny z silnikiem Rolls-Royce Griffon. W sumie to Spity, a zwłaszcza wersje z kroplową owiewką i silnikami griffon (miały dłuższe nosy niż wersje z silnikami merlin więc wyglądały jeszcze smuklej) to najładniesze myśliwce okresu Drugiej Wojny Światowej.
O gustach się nie dyskutuje, ale na miano najładniejszego myśliwca II WŚ to Spitfire raczej nie zasługuje. Było wiele różnych ładniejszych maszyn jak późniejsze wersje P-51 Mustang, czy masywne P-47 Thunderbolt. Zajebistą sylwetką szczycił się też niemiecki Focke Wulf w wersji Ta-152.


O gustach się nie dyskutuje, ale na miano najładniejszego myśliwca II WŚ to Spitfire raczej nie zasługuje. Było wiele różnych ładniejszych maszyn jak późniejsze wersje P-51 Mustang, czy masywne P-47 Thunderbolt. Zajebistą sylwetką szczycił się też niemiecki Focke Wulf w wersji Ta-152.
Poważnie uważasz że Ta 152 miał lepszą sylwetkę niż spity ostatnich wersji?
Ta 152

Spitfire Mk 24 (wersja z przeciwbieżnymi śmigłami)

A co do P-51 i P-47 to ten pierwszy jakoś mi nie pasuje przez ten chwyt powietrza do chłodnic oleju pod kadłubem, a drugi wygląda jak latająca beczułka po burbonie

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie