



Zeby przeciągnąć Icon'a A5 trzeba być niedoj🤬ym, te samoloty są seryjnie wyposażone we wskaźnik AOA (angle of attack- wskaźnik natarcia skrzydła), dodatkowo areodynamika została poprawiona tak aby (prawie) niemożliwe było jego przeciągniecie- samolot sam pochyla dziub do dołu w razie przeciągnięcia.
alexandrus napisał/a:
Zeby przeciągnąć Icon'a A5 trzeba być niedoj🤬ym, te samoloty są seryjnie wyposażone we wskaźnik AOA (angle of attack- wskaźnik natarcia skrzydła), dodatkowo areodynamika została poprawiona tak aby (prawie) niemożliwe było jego przeciągniecie- samolot sam pochyla dziub do dołu w razie przeciągnięcia.
Pewnie, ale tutaj ewidentnie pilot dobił maszynę wykonując zwrot w kierunku wody.

startowal z bocznym wiatrem zamiast pod wiatr, jest na yt film z innego ujecia (od tylu samolotu), pilot powinien startowac w strone tej motorowki co go nagrywala
mogl przerwac start
za wczesnie oderwal sie od wody (mial za mala predkosc)
nie powinien zakrecac.....
mogl przerwac start
za wczesnie oderwal sie od wody (mial za mala predkosc)
nie powinien zakrecac.....
@zdun moim skromnym zdaniem ewidentna bomba termobaryczna... trochę się na tym znam na sniadanie gotowałem parówki...

K🤬a Icona przeciągnął i to jak k🤬a no nie mogę z typa tak głupio siłe nośną stracić na prawdę debił k🤬a nie mogę XD
Kamerzysta z syndromem Asfaltowa. Dzieje się coś fajnego? A to opuszczę rękę i zacznę nagrywać asfalt. Tutaj mamy wersję wodną.