
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
jak jest szlabant zamknięty ma prawo jeżdzić w tą i z powrotem aż do wieczora
takie są przepisy w polsce
takie są przepisy w polsce
Byku35 napisał/a:
jak jest szlabant zamknięty ma prawo jeżdzić w tą i z powrotem aż do wieczora
takie są przepisy w polsce
To nie w Polsce.
Byku35 napisał/a:
jak jest szlabant zamknięty ma prawo jeżdzić w tą i z powrotem aż do wieczora
takie są przepisy w polsce
I ma prawo zatrzymywanie się na przejeździe do 5 minut. A dróżnik nie ma prawa otworzyć zapór.
Wymyśl coś jeszcze ciekawego, bo szalbant jest za mało śmieszny. A błędy ortograficzne głupie.
@up mógł zgłosić "usterkę" i próbować ją usunąć a na podjęcie decyzji o dalszej jeździe ma się 15 minut. Tak jest w Polsce, co prawda tutaj widzimy niemieckiego przewoźnika DB.
Ojciec_Stiffmeistera napisał/a:
.... tutaj widzimy niemieckiego przewoźnika DB.
DB również jeździ po polskich torach.
Kilka lat temu siedzieliśmy na grillu u kumpla na jakimś małopolskim pierdziszewie. Działka na wzniesieniu a w dolince linia kolejowa. Browarek, zwyczajna i generalnie sielanka. W międzyczasie na dole zatrzymał się skład towarowy, maszynista wysadził jakąś lokalną dupencję i spokojnie ruszył w dalszą drogę. Ciekaw jestem czy zdawał sobie sprawę ile energii elektrycznej potrzeba by te kilka tysięcy ton stali rozpędzić z powrotem do prędkości przelotowej

siwybis napisał/a:
Kilka lat temu siedzieliśmy na grillu u kumpla na jakimś małopolskim pierdziszewie. Działka na wzniesieniu a w dolince linia kolejowa. Browarek, zwyczajna i generalnie sielanka. W międzyczasie na dole zatrzymał się skład towarowy, maszynista wysadził jakąś lokalną dupencję i spokojnie ruszył w dalszą drogę. Ciekaw jestem czy zdawał sobie sprawę ile energii elektrycznej potrzeba by te kilka tysięcy ton stali rozpędzić z powrotem do prędkości przelotowej
Miał to w piździe tak samo jak fiuta zanim ją wysadził.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie