Główna Poczekalnia Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:14
Studencki
konto usunięte • 2012-11-24, 2:18
Bóg postanowił sprawdzić we wrześniu, co też porabiają studenci. Zesłał więc na ziemię anioła, ten posprawdzał i wraca z raportem:
- Studenci medyka się uczą, studenci uniwerka piją, studenci polibudy piją.
Następną kontrolę zrobił w listopadzie:
- Studenci medyka ryją, studenci uniwerka zaczynają się uczyć, studenci polibudy piją.
Styczeń:
- Studenci medyka kują, aż huczy, studenci uniwerka ryją, studenci polibudy piją.
Początek sesji. Anioł wraca z ziemi i mówi:
Panie Boże, studenci medyka ryją dzień i noc, studenci uniwerka ryją dzień i noc, studenci polibudy się modlą.
A Bóg na to:
- i ci właśnie zdadzą!

Politechnika pozdrawia
Zgłoś
Voltron 2012-11-24, 12:30 6
@up odezwal sie ten co jest zbyt tempy zeby pojsc na politechnike...
jestem z politechniki i jako przyszly inzynier nalezy mi sie robota, zwlaszcza po kierunku zamawianym, gdzie tym bardziej bede mial robote i to nie na zmywaku w irlandii.
A co do lasek to sie mylicie - nigdy nie byliscie na polibudzie to sie nei wypowiadajcie na tematy, o ktorych nie macie zielonego pojecia.

Browary dla wszystkich z politechniki, szczegolnie PRZ
Zgłoś
konto usunięte 2012-11-24, 12:33
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
konto usunięte 2012-11-24, 12:33 1
Różnica jest chyba tylko taka, że prawa fizyki, wzory matematyczne, metody produkcji, obróbki materiałów itd są uniwersalne dla całego świata. Dlatego my - studenci polibudy nawet jak wyjedziemy za granice, to będzie nam łatwiej znaleźć pracę w zawodzie. Oczywiście nie ujmując nic studentom uniwersytetów. Sam pasjonuję się historią, socjologią, polityką itd, ale wolałem iść zdobywać fach a nie rozwijać zainteresowania
Zgłoś