kilka sztuczek w wykonaniu samolotów su-30/35, w tym słynna kobra z którą amerykanie do dziś mają problem
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:20
Cały myk polega na tym ze rosyjskie samoloty mają bardzo prostą awionikę względem europejskich i amerykanskich konstrukcji, dlatego mogą tak świrowac.
prostą? co masz na myśli?. ogólnie ruskie konstrukcje i awionika są dużo lepsze, tyle, że "wyższa" elektronika u nich kuleje. tak przynajmniej gadał jeden wojak z którym ostatnio gadałem
@pieczara, przypuszczam że tylko inny su z prędkością grubo ponad 2000km/h
@sukhoi
"słynna kobra z którą amerykanie do dziś mają problem"
Nie mają problemu. Pod warunkiem, że korzystają jakiegokolwiek samolotu ze zmiennym wektorem ciągu, czyli np. F-22 Raptor (rok oblotu 1990), F-16 MATV (rok oblotu 1992), F-18 Super Hornet (rok oblotu 1995), F-35 Lightning II (rok oblotu 2006) czy też X-31 (w facie oblatywania).
Mało tego, taki F-35B posiada możliwość pionowego startu i lądowania...
Wykonanie kobry w niewielkim stopniu zależy od umiejętności pilota, bardziej od awioniki i możliwości samolotu.
"słynna kobra z którą amerykanie do dziś mają problem"
Nie mają problemu. Pod warunkiem, że korzystają jakiegokolwiek samolotu ze zmiennym wektorem ciągu, czyli np. F-22 Raptor (rok oblotu 1990), F-16 MATV (rok oblotu 1992), F-18 Super Hornet (rok oblotu 1995), F-35 Lightning II (rok oblotu 2006) czy też X-31 (w facie oblatywania).
Mało tego, taki F-35B posiada możliwość pionowego startu i lądowania...
Wykonanie kobry w niewielkim stopniu zależy od umiejętności pilota, bardziej od awioniki i możliwości samolotu.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie