Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób.
Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób.
Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
To po co w górach robi się specjalnie rampy do hamowania ciężarówek, które straciły hamulce?
Taka zagadka...
Jako kierowca zawodowy powiem ci w sekrecie, że jest jeszcze magiczne zagadnienie przegrzania hamulców,
po to min w górach używa się hamowania np spalinami, czyli wszelkiej maści retarderów...żeby temu zapobiegać.
Poszukaj sobie pod hasłem Runaway truck ramp
Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.
Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie. Sprężyna w ciężarówce jest od hamulca ręcznego. Zasadniczy Hamulec, działa na zasadzie(im więcej ciśnienia, tym większa siła hamowania). Gdy dojdzie do pęknięcia przewodów, to będzie tak jak piszesz (zejdzie ciśnienie i sprężyna z ręcznego zahamuje auto) Co innego jak podanie coś przy pedale hamulca, lub nawali coś ze sterowaniem. To może być efekt jak na filmie. Aha, tam nie ma żadnego płynu hamulcowego
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie