Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Karboksylator 2023-03-12, 9:52 1
zajebiste wytracanie prędkości. akurat o przystanek...

podpis użytkownika

z każdym dniem wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
Zgłoś
Avatar
lysybog 2023-03-12, 11:37
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.



To po co w górach robi się specjalnie rampy do hamowania ciężarówek, które straciły hamulce?
Taka zagadka...

Jako kierowca zawodowy powiem ci w sekrecie, że jest jeszcze magiczne zagadnienie przegrzania hamulców,
po to min w górach używa się hamowania np spalinami, czyli wszelkiej maści retarderów...żeby temu zapobiegać.

Poszukaj sobie pod hasłem Runaway truck ramp

Zgłoś
Avatar
truna 2023-03-17, 21:26
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie. Sprężyna w ciężarówce jest od hamulca ręcznego. Zasadniczy Hamulec, działa na zasadzie(im więcej ciśnienia, tym większa siła hamowania). Gdy dojdzie do pęknięcia przewodów, to będzie tak jak piszesz (zejdzie ciśnienie i sprężyna z ręcznego zahamuje auto) Co innego jak podanie coś przy pedale hamulca, lub nawali coś ze sterowaniem. To może być efekt jak na filmie. Aha, tam nie ma żadnego płynu hamulcowego
Zgłoś