Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
saves 2023-03-11, 9:54 22
-Szefie, auto hamuje już zaciskami!!!
-Nie p🤬l. Jeden kurs jeszcze zrobisz.
Zgłoś
Avatar
Baronessa 2023-03-11, 9:57
Szkoda, że nie zrobił komuś najazdu na chatę.
Zgłoś
Avatar
T3RMINATOR 2023-03-11, 10:09 3
Ciężarówka zagłady.
Zgłoś
Avatar
Lobo24 2023-03-11, 10:13 27
Jest nagranie ze środka kabiny.

Zgłoś
Avatar
Zulu-Gula 2023-03-11, 10:22 48
VeIture napisał/a:

Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób


Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.

Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.
Zgłoś
Avatar
highlogic 2023-03-11, 10:29 8
Kierowca zasłabł
Zgłoś
Avatar
dennissliwa 2023-03-11, 10:32 18
Typ zasłabł za kierownicą i tak się skończyła jego jazda. Nic mu się nie stało a wymyślasz że mu się hamulce skończyły...

Masz tu artykuł kaleko 40ton.net/kierowca-zaslal-w-ciagniku-z-dwiema-naczepami-nagly-atak-cho...
Zgłoś
Avatar
John-Flopp 2023-03-11, 10:33 29
Kamerzysta odj🤬 robotę 10/10
Zgłoś
Avatar
~Velture 2023-03-11, 11:54 2
dennissliwa napisał/a:

Typ zasłabł za kierownicą i tak się skończyła jego jazda. Nic mu się nie stało a wymyślasz że mu się hamulce skończyły...
Masz tu artykuł kaleko



Nie wymyślam, napisałem, że nie mam info.

podpis użytkownika

Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Zgłoś
Avatar
~Velture 2023-03-11, 11:54 1
dennissliwa napisał/a:

Typ zasłabł za kierownicą i tak się skończyła jego jazda. Nic mu się nie stało a wymyślasz że mu się hamulce skończyły...
Masz tu artykuł kaleko



Nie wymyślam, napisałem, że nie mam info.

podpis użytkownika

Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Zgłoś
Avatar
Matt 2023-03-11, 12:10 2
Jeden z lepszych filmików jaki widzialem o tirolotach
Zgłoś
Avatar
gabriel0 2023-03-11, 12:37 14
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



Ok, w przypadku przegrzania okładzin ciernych i współpracujących tarcz-bębnów, czym chcesz hamować? Mieszanką węgla z płynną stalą?

W przypadku bębnów hamulec który jest zaciągnięty mechanicznie spręzyną przed nabiciem powietrza, jest osobnym układem od hamulca roboczego. Oba wykorzystują te same szczęki, lecz faktycznie roboczy hamuje osobny siłownik który jest sterowany pneumatycznie poprzez zwiększenie ciśnienia w nim i docisk, czyli tu nieścisłość z tym co powiedziałeś, że powietrze z układu jest spuszczane. Fakt jest, ale nie w przypadku hamulca roboczego, a tylko postojowego.

podpis użytkownika

Rybka chwyciła spławik
Zgłoś
Avatar
smc 2023-03-11, 12:46 2
Nie znam się, ale wydaje mi się, że kierowcą była kobieta i pomyliła gaz z hamulcem. Widziałem mnóstwo takich filmików w sieci, a raz nawet kobietę za kierownicą prawdziwego TIRa.
Zgłoś
Avatar
Brzęczyszczykiewicz 2023-03-11, 12:58 5
Oj dzieci dzieci, nie wydaje wam się dziwne, że pierdyknął w słup i inne przeszkody, a nie rozsypał się nic, a nic? A przystanek nie przebił szyby?

Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



Coś tam słyszałeś, ale nie do końca, hamulce robocze jak najbardziej potrzebują sprężonego powietrza do działania, natomiast postojowy działa na sprężynach i potrzebuje powietrza żeby nie hamować, no i występują nie na wszystkich osiach.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie