

0:03-znak A-9 ostrzeżenie o przejeździe kolejowym z zaporami. Przed przejazdem kierujący ma obowiązek zachowania szczególnej ostrożności i upewnienia się, że nie nadjeżdża pociąg.
Program pobrany przeze mnie do testów nauki dla kategorii B miał ten sam przejazd kolejowy oraz drogę przed mostem. I była tam sytuacja gdzie autobus wyjeżdżał zaraz przed maskę, wygląda na to że tam tak jeżdżą...
@greony12: a dokładniej Pesa Acatus czy jakoś tak.
Acutas z tym że rogatki otwarte były, dróżniczka wyszła se na szluga to pies j🤬 ciapągi, niech se jadą. Oto Polska właśnie.
Kobieto! Masz chłopaka/męża - bądź mu wierna!
Mężczyzno! Masz dziewczynę/żonę - nie r🤬aj innych!
Acutas z tym że rogatki otwarte były, dróżniczka wyszła se na szluga to pies j🤬 ciapągi, niech se jadą. Oto Polska właśnie.
podpis użytkownika
C🤬j w dupę puszczalskim zdzirom. A napalonym r🤬aczom butelka w nos.Kobieto! Masz chłopaka/męża - bądź mu wierna!
Mężczyzno! Masz dziewczynę/żonę - nie r🤬aj innych!
Nigdy nie powierzajcie swojego życia dróżnikowi lub dostawcy prądu do rogatek, choć w tej mgle to i tak ciężko by było cokolwiek zobaczyć, to zawsze warto się rozglądnąć. W Krakowie nie mamy prawie w ogóle przejazdów, jest ich dosłownie kilka, więc jako że nie jest to dla mnie rutyna, to nadal zawsze zwracam uwagę aby się zatrzymać nawet jako pasażer.
podpis użytkownika
:oneko:

100 letnia trasa kolejowa, 100 letnie standardy
aż dziwnie zaczynają wyglądać takie przejazdy kolejowe podczas gdy przy nowo budowanych autostradach nawet polne drogi mają co kilometr swoje przebicie tunelem
aż dziwnie zaczynają wyglądać takie przejazdy kolejowe podczas gdy przy nowo budowanych autostradach nawet polne drogi mają co kilometr swoje przebicie tunelem
Bombardier to firma z dziedziny automatyki w kolejnictwie. W wiekszosc automatycznych rogatek (czyli samozamykajacych sie, nie wymagajacych druznika i recznego opuszczania) jest wlasnie ich konstrukcji. Co nie zmienia faktu, ze taki automat jak kazde urzadzenie czy druznik rowniez moze sie "zepsuc"

@up
Automatyczne zamykanie się rogatek działa na zasadzie liczenia osi przejeżdżającego składu.
Odpowiednio wcześniej przed przejazdem umieszczony jest taki licznik, który działa na zasadzie zaburzenia pola elektromagnetycznego przejeżdżającego składu. W momencie przejechania pierwszego koła, wysyłany jest sygnał konieczności opuszczenia rogatek, następuje liczenie osi. Za przejazdem umieszczony jest kolejny licznik, który po stwierdzeniu, że taka sama liczba osi jest na wyjściu co na wejściu, wysyła sygnał, że można otworzyć rogatki.
Bombardier jest firmą z dziedziny sterowania ruchem kolejowym (konkretnie jej mały oddział, gdyż globalnie zajmują się przemsłem lotniczym i szeroko rozumianym transportem kolejowym).
Automatyczne zamykanie się rogatek działa na zasadzie liczenia osi przejeżdżającego składu.
Odpowiednio wcześniej przed przejazdem umieszczony jest taki licznik, który działa na zasadzie zaburzenia pola elektromagnetycznego przejeżdżającego składu. W momencie przejechania pierwszego koła, wysyłany jest sygnał konieczności opuszczenia rogatek, następuje liczenie osi. Za przejazdem umieszczony jest kolejny licznik, który po stwierdzeniu, że taka sama liczba osi jest na wyjściu co na wejściu, wysyła sygnał, że można otworzyć rogatki.
Bombardier jest firmą z dziedziny sterowania ruchem kolejowym (konkretnie jej mały oddział, gdyż globalnie zajmują się przemsłem lotniczym i szeroko rozumianym transportem kolejowym).
Insaner napisał/a:
Otwarte rogatki nie upoważniają do przejazdu przez tory bez zwolnienia i sprawdzenia czy aby na pewno nie nadjeżdża pociąg... nic nie daje 100% pewności. Równie dobrze taki dróżnik może zasłabnąć w budce, albo jakimś cudem zablokuje się mechanizm opuszczający szlabany. Gdyby kierowcy używali czasem mózgu to nigdy na żadnym przejeździe nie doszłoby do wypadku.
No chyba ze takie przejazdy gdzie pociąg wyłania się z nikąd. Bo takie też są.
