Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Tesla Model S P85D na torze Nürburgring Nordschleife pokonał trasę w 8-minut i 50-sekund. Podstawowym ograniczeniem osiągów na torach jest przegrzewanie się akumulatorów. Ograniczenie mocy załączyło się już w półtora minuty od rozpoczęcia próby. Pod koniec okrążenia miał 120kW mocy czyli ok 175KM, to jest 25% z 700koni.
Czyli podsumowując film i dyskusję w komentarzach:
"Bzzzzz" jest szybsze niż "łu tu tu tu", ale tylko przez chwilę.
Później stary dobry kopciuch dogania elektryka, więc szejki z Kuwejtu mogą spać spokojnie.
Czyli podsumowując film i dyskusję w komentarzach:
"Bzzzzz" jest szybsze niż "łu tu tu tu", ale tylko przez chwilę.
Później stary dobry kopciuch dogania elektryka, więc szejki z Kuwejtu mogą spać spokojnie.
no nie wiem czy tak spokojnie... "elektryki" to dopiero skromne początki rozwoju tej technologi....
żałosne trochę porównanie nawet pomijając moc to tesla na 100% na napędzie na 4 koła z komputerem który wyrównuje moc żeby auto jechało prosto na maksymalnym ciągu czy jak to nazwać nah to logiczne że zwykłe auta na napędzie dwukołowym już są na ciut przegranej linii...
nie ma najmniejszych szans, ze z odpowiednia bateria silnik elektryczny nie jest lepszy od silnika spalinowego.
Teoretycznie, jesli silnik jest pojeciem abstrakcyjnym, to porownanie eksplozji i sily magnetycznej jest mozliwe. Zakladajac idealne warunki, szczyt eksplozji w cylindrze ma wiekszy potencjal niz cewka silnika elektrycznego, ale fizyki nie oszukasz - zalozenia silnika tlokowego nie sa w stanie rownac sie z obrotem sily wokol jednego punktu. Koniec kropka.
Tesla ma elektryczny silnik, 100% mocy po naciśnięciu pedała. Hybrydy też tak mają nawet te śmieszne. Odstawią na światłach te audi upragnione. Taka sytuacja.
Elektryczne samochody maja potężny moment obrotowy. Ot cała tajemnica.
Aha zapomnialem o najwazniejszy. Ten moment jest dostępny już od 0 obrotow. Np w moim wolnossaku benzynowym mam ok 209 momentu obrotowego przy 6445 obrotow, a tesla juz od 0 obrotow ma np 415-momentu obrotowego