

Tego nie da się tylko raz obejrzeć
P.S. Naj🤬y? Czy kobieta?

P.S. Naj🤬y? Czy kobieta?
mają pochłaniać i pochłonęły. Sprzęt 10/10 ! polać wykonawcom
podpis użytkownika
Od momentu poczęcia zaczęła się nasza nieustająca droga ku śmierci lecz Wiedza jest wyzwoleniem
"bariery energochłonne" k🤬a berchłem, u nich w tym chile to chyba tylko z nazwy
Nieźle przyj🤬e, tak na oko przeciążenie wyniosło w granicach 300 G,
"Bariery energochłonne"
Crash testy Euro NCAP zderzeń czołowych wykonuje się przy prędkości 64 km/h
Blogerzy z kanału FUEL GUZZLER postanowili więc przeprowadzić test po swojemu. W tym celu rozpędzili popularny rodzinny samochód do prędkości 200 km/h, a następnie uderzyli nim w betonowy blok.
Jak sami stwierdzili – chcieli w ten sposób pokazać kierowcom, co zostanie z auta, kiedy dojdzie do wypadku przy tzw. prędkości autostradowej – którą zresztą bardzo często przekraczamy.
W tym miejscu warto tylko dodać, że przeciążenie działające na kierowcę i pasażera wyniosło 400 G.
"Bariery energochłonne"

Crash testy Euro NCAP zderzeń czołowych wykonuje się przy prędkości 64 km/h

Blogerzy z kanału FUEL GUZZLER postanowili więc przeprowadzić test po swojemu. W tym celu rozpędzili popularny rodzinny samochód do prędkości 200 km/h, a następnie uderzyli nim w betonowy blok.
Jak sami stwierdzili – chcieli w ten sposób pokazać kierowcom, co zostanie z auta, kiedy dojdzie do wypadku przy tzw. prędkości autostradowej – którą zresztą bardzo często przekraczamy.
W tym miejscu warto tylko dodać, że przeciążenie działające na kierowcę i pasażera wyniosło 400 G.
To jest samobój.
Kierowca widzi wszystko, celuje wprost na przeszkodę. Zero odruchu ratowania sytuacji. Samobój jak nic.
Kierowca widzi wszystko, celuje wprost na przeszkodę. Zero odruchu ratowania sytuacji. Samobój jak nic.