
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 8:55

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

greene napisał/a:
saper, do jakich celów zatem jest pseudo-terenówka?
Wygody, bezpieczenstwa, luksusu, a i czesto bardziej praktyczny, gdy trzeba zjechac z drogi lub pojezdzic po gorach. Wszystko jest dla ludzi; zalezy co kto potrzebuje.
n1troo napisał/a:
oglądać od początku do końca
W 47 sekundzie wyłączyłem...
Nie bedziesz mi mówił co mam robić!!!!!!!!


@Jodek_wwa
Albo to technikum przypadkiem skończyłeś, albo nie przeczytałeś co bezmyślnie napisałeś...
Reduktor nie ma za zadanie przenosić napędu na przednią czy tylną oś, tylko jak nazwa wskazuje REDUKOWAĆ w tym wypadku zmniejszać przełożenie, a tym samym powiekszać moment obrotowy na kołach.
A blokada do reduktora to juz calkiem sie ma jak piernik do wiatraka. Blokade masz w moście a reduktor przy skrzyni biegów.
Widzę, że tylko tym defenderem jeździsz, pewnie ze starym po zakupy...
Albo to technikum przypadkiem skończyłeś, albo nie przeczytałeś co bezmyślnie napisałeś...
Reduktor nie ma za zadanie przenosić napędu na przednią czy tylną oś, tylko jak nazwa wskazuje REDUKOWAĆ w tym wypadku zmniejszać przełożenie, a tym samym powiekszać moment obrotowy na kołach.
A blokada do reduktora to juz calkiem sie ma jak piernik do wiatraka. Blokade masz w moście a reduktor przy skrzyni biegów.
Widzę, że tylko tym defenderem jeździsz, pewnie ze starym po zakupy...
@up
Proszę cwaniaku, Przedstaw mi budowę reduktora w LR.
Racja, użyłem "potocznej" nazwy używanej we wszystkich warsztatach i przez wszystkich którzy tą markę znają.
TransferBox skłąda się z dwóch przełożeń oraz z biegu jałowego. Przełożenie szosowe oraz terenowe.
Jest kilkanaście typów "reduktorów" każdy ma inne przełożenie główne
Przełożenia te są przenoszone na tzw: środkowy ukłąd różnicowy, który ma za zadanie równomiernie przenosić napęd na tą oś która ma najmniejszy opór. a blokada tego dyferencjału to właśnie difflock
Nie pisz takich bzdur, bo mnie nie znasz...
a do sklepu prowadzam się VW typ 3
Pozdrawiam Ciebie serdecznie oraz pozostałych użytkowników i życzę stosunkowo udanej nocy.
Proszę cwaniaku, Przedstaw mi budowę reduktora w LR.

Racja, użyłem "potocznej" nazwy używanej we wszystkich warsztatach i przez wszystkich którzy tą markę znają.
TransferBox skłąda się z dwóch przełożeń oraz z biegu jałowego. Przełożenie szosowe oraz terenowe.
Jest kilkanaście typów "reduktorów" każdy ma inne przełożenie główne

Przełożenia te są przenoszone na tzw: środkowy ukłąd różnicowy, który ma za zadanie równomiernie przenosić napęd na tą oś która ma najmniejszy opór. a blokada tego dyferencjału to właśnie difflock

Nie pisz takich bzdur, bo mnie nie znasz...
a do sklepu prowadzam się VW typ 3

Pozdrawiam Ciebie serdecznie oraz pozostałych użytkowników i życzę stosunkowo udanej nocy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie