📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:17
Brawa dla kierowcy za umiejętności i odwagę.
Swoją drogą widać, że nie z pierwszej łapanki:)
Swoją drogą widać, że nie z pierwszej łapanki:)
mysle ze filmik wygladal by ciekawiej jezeli kierowca bylaby by kobieta
Ciekawostka:
Defendery produkują od 83 do teraz z naprawdę małym zmianami.
Defendery produkują od 83 do teraz z naprawdę małym zmianami.
Defender to legenda motoryzacji. Nie ma chyba ani jednego sympatyka off roadu, który by nie znał tego samochodu. Jechałem takim na wakacjach, jako pasażer, i muszę przyznać, że jak wjechaliśmy do lasu w nocy to miałem wrażenie, że ten samochód posiada gąsienice, bo to jak pokonywał ogromne korzenie drzew oraz podjazdy naprawdę robiło wrażenie.
Tak jak ktoś napisał - ten samochód prawie nie zmienił swojego wyglądu od początku produkcji, nadal można zauważyć zawiasy i śruby na karoserii, nawet w nówkach za 200.000 zł.
Osobiście bardziej podoba mi się wersja 90 od 110.
Tak jak ktoś napisał - ten samochód prawie nie zmienił swojego wyglądu od początku produkcji, nadal można zauważyć zawiasy i śruby na karoserii, nawet w nówkach za 200.000 zł.
Osobiście bardziej podoba mi się wersja 90 od 110.
Od kiedy skończyłem technikum, Sam mam defendera w wersji 110...
DLa nie umiejących korzystać z Googli.
Defender wychodzi w 3 wersjach 90, 110 i 130!
Numery te świadczą o odległości pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.
Defender Range Rover Classic jak i Discovery I i II mają reduktor... to takie coś co przenosi moc i moment obrotowy silnika na przednią lub tylną oś czyli ma w sobie układ różnicowy ORAZ posiada jego 100% blokadę.
Na tym filmiku widać że łącznik pomiędzy kierownicą a pedałami wie co robi, zapięta blokada (difflock) i jazda
Dla ciekawskich dokładnie jest wytłumaczone jak to działa. Angielski na poziomie technicznym
Dla ciekawości, większość części karoserii pasuje z serii III ( wpiszcie sobie dzieci na www.google.pl Land Rover III series) do teraźniejszych wersji defendera
)
DLa nie umiejących korzystać z Googli.
Defender wychodzi w 3 wersjach 90, 110 i 130!
Numery te świadczą o odległości pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.
Defender Range Rover Classic jak i Discovery I i II mają reduktor... to takie coś co przenosi moc i moment obrotowy silnika na przednią lub tylną oś czyli ma w sobie układ różnicowy ORAZ posiada jego 100% blokadę.
Na tym filmiku widać że łącznik pomiędzy kierownicą a pedałami wie co robi, zapięta blokada (difflock) i jazda
Dla ciekawskich dokładnie jest wytłumaczone jak to działa. Angielski na poziomie technicznym
Dla ciekawości, większość części karoserii pasuje z serii III ( wpiszcie sobie dzieci na www.google.pl Land Rover III series) do teraźniejszych wersji defendera
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie