
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
12 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Akurat w tym przypadku auto nie leży całkiem na dachu przez co nie jest wykluczone, że smok wciąż jest zanurzony w oleju, a co do zerwania paska klinowego to jest coś takiego jak rozrząd bezkolizyjny
, zastosowany m.in w oplu kadecie 1.8 po prostu działa to na tej zasadzie, że zawory będąc w pełni otwartenie dotkną tłoka w górnym martwym punkcie. Podejrzewam, że zastosowanie takiego rozrządu wymuszało zwiększenie objętości komory spalania przez co zapewne odstąpiono od niej
, kolejny argument za wyższością starych dobrych jednostek napędowych
.Diesel Merca był taki dobry poprzez między innymi wklęsłe tłoki które nie pozwalały uciekać paliwu w kierunku pierścieni, obniżało to jego sprawność ale 1mln kilometrów nie robił wrażenia, a dzisiaj oczywiście wszędzie musi być pierdyliard koni z litra pojemności więc już nie wrócą takie genialne proste rozwiązania...




Jak ostatnio poszedł pasek rozrządu u mojego kumpla w punto 1.1 to nic się niestało bo to silnik bezkolizyjny

Czy zna może ktoś nazwę tej bryczki? Czy to pospolity "buggy" zrobiony w domku?

Jeszcze wszyscy zebrani tu inżynierowie konstruktorzy zapomnieli, że dwusuwy mogą pracować do góry dupą. Stąd ich zastosowanie w podkaszarkach do trawy i motorach crossowych m.in.
Owszem, dwusuwy mogą. Ale to jest jak się nie mylę Polaris Ranger, a tam jest 4-suw.
Nie mam pojęcia, czy rozrząd jest tam na pasku, łańcuchu, czy na zębatkach, czy to silnik kolizyjny, czy nie, czy może się owy rozrząd przestawić, czy nie, ale wiem, że praca z miską w górze mu nie służy.
Nie mam pojęcia, czy rozrząd jest tam na pasku, łańcuchu, czy na zębatkach, czy to silnik kolizyjny, czy nie, czy może się owy rozrząd przestawić, czy nie, ale wiem, że praca z miską w górze mu nie służy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie