Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
cysio0407 2011-11-25, 7:32
Powiem, że bez rewelacji, z silnika W12 6.0 TT wykrzesać tylko 500KM, w Suprze mk.IV wersji TT Export seryjnie było 325KM, a silnik o połowę mniejszy i to było ponad 15 lat temu. Gdyby ktoś się profesjonalnie zaopiekował tym silnikiem to powinien wykrzesać z 800 KM (a nawet więcej ale byłby to nieopłacalne, gdyż trzeba by było wymieniać większość mechanizmów pojazdu, z oryginału by zostały fotele i drążek zmiany biegów.)

podpis użytkownika

Though I walk through the valley in the shadow of death, I fear no evil, for I have fire support overhead.
Zgłoś